http://www.youtube.com/watch?v=rR1tZcG5o28
נחיתה ראשונה שלי
לא נחיתה מושלמת אבל סבבה,לא?
http://www.youtube.com/watch?v=rR1tZcG5o28
נחיתה ראשונה שלי
לא נחיתה מושלמת אבל סבבה,לא?
Ranger 40
O.S. 46 AX
Futaba Sky Sport 4CH
קבל ברכות על הנחיתה הראשונה. שיהו לך עוד הרבה נחיתות, אפשר גם מעט יותר מוצלחות.
הגישה שלך למחיתה היתה בסדר גמור. אלא מי שלימד אותך לנחות, לא הקפיד להסביר לך שיש להציף את הטיסן לפני הנגיעה. אולי הסביר, אבל אתה לא יישמת את זה. לפי הסרטון הגעת עם הטיסן למגע בקרקע במהירות טיסה. לנחיתה נכונה אתה צריך להגיע יותר לאט, לתת לטיסן לאבד גובה בשיעור מתון, לצמצם מצערת לסרק ולהציף לקראת הנגיעה. חשוב מאד שתתרגל את השלב הזה בהנחית מדריך במנחת בו אתה מטיס. את התוצאות תראה ממש מיד.
בהצלחה בנחיתות הבאות
צחי המדריך לא אמר לי להציף את הטיסן..
וגם הטיסן היה על סרק.. כנראה זה נראה מהר מידי..
תודה לך על הברכות![]()
Ranger 40
O.S. 46 AX
Futaba Sky Sport 4CH
אין ספק, יש לך אחלה מדריך
אינני יודע מי זה צחי, אבל בהנחה שהוא אכן מדריך, ויודע את התורה, תגיד לו במפגש הקרוב ביניכם שיסביר לך כל שלב בפירוט ולא יעשה קיצורי דרך.
אם איננו יכול, מצא לך מדריך רציני. רק כך תלמד להטיס נכון.
מעיד על צחי כמדיריך מעולה!
אכן לא מסביר איך להציף את הטיסן אבל מעבר לכך הוא אחלה מדריך
אור- במטוטא ממך, תיגש אליי במנחת ותבקש הסבר אשמח להסביר לך הכל!
ניר
אין כמו ההרגשה של נחיתה ראשונה...
לדעתי הנחיתה בסדר גמור (יחסית לראשונה) אני מאמין שאם המסלול היה אספלט זה היה נראה פחות נורא.
כל הכבוד.
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
אי אפשר להסביר את זה מעל דפי הפורום...
אני אסביר לך במנחת ואראה לך איך עושים זאת.
ניר
יכול להיות שאני אלמד את זה בשיעור הבא.. יש לי עוד שיעור,כנראה שהוא האחרון
אני לא אגיע היום למנחת,גשום![]()
Ranger 40
O.S. 46 AX
Futaba Sky Sport 4CH
אף אחד לא יגיע היום למנחת....
וצחי לא מסביר את זה כלל בשיעורים ולכן כדאי ללמוד את זה.
אם אתה רוצה אתה יכול להתחבר אלי בסימולטור ואני אדגים לך.
ניר
כמו שציינתי כבר קודם, אינני יודע היכן אתם מטיסים, וכן אינני מכיר ויודע מי זה צחי. ההתיחסות שלי איפוא לענין היא כללית ולא לגופו של איש.
כמו שאין חצי הריון, אין, וגם לא יכול להיות מצב של חצי הדרכה. כשאתה לומד להטיס תחת חסות של מדריך, לא יתכן שתקבל הסבר חלקי בלבד, במיוחד לשלב הנחיתה. ענין הנחיתה מורכב ביותר. הוא מקיף את כל הפעולות הנדרשות בטיסה, לרבות הפעלה סימולטנית של יד שמאל (הגה כיוון ומצערת) בו זמנית עם יד ימין. בשלב הגישה הסופית וההצפה המטיס נדרש לשליטה מלאה בטיסן, לייצבו ולשמור על מצבו האופקי, לשמור על המהירות וגלישה מבוקרת באמצעות המצערת ובה בעת לשמור על ציר המסלול באמצעות הגה הכיוון.
מדריך טוב לא יאפשר לך לגשת לנחיתה לפני שיסביר לך וינחה אותך בכל אלו.