שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    866
    תודה!
    48
    הודה 87 פעמים ב 68 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    היי
    אחרי 3 חודשים של אין סוף בעיות החצי טי רקס שלי התחיל לרחף
    הרבה בזכות הפורום והחברה בגעש
    בשלט DX6I יש כיוון של Pitch Curve באחוזים
    בספרות מדברים על זוויות
    בעין נראה לי שבמינימום סטיק הזווית היא אפס
    לא מבין איך ניתן לרדת מתחת לזה מאחר והכיוונים של הזרועות בדיוק לפי הספר
    בשלב זה לא שיניתי את ההגדרות וה Pitch Curve = 0% 25% 50% 75% 100%
    לא מצאתי חומר בפורום על הנושא
    שאלות
    1. בספרות שמראים כייון זווית האם הכוונה לזווית בין הלהבים לפלייבר? - איך ניתן למדוד את הזווית כשהם ב90 מעלות אחד לשני ?
    2. האם ההגדרות האלו מאפשרות טיסה ברמת ריחוף ?
    3. האם ניתן לבצע בדיקה במצב HOLD במקום לנתק את המנוע( במצב שההגדרות שוות בין מצב HOLD ל נורמל )?
    4. האם נכון לשנות את אורכי הזרועות (arm linkages)כדי להגיע לזווית מינוס במינימום סטיק ?

    אשמח לתשובות

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    ואווו הרבה שאלות עם תשובות ממש ארוכות....
    נתחיל בשאלה הראשונה :
    1. עליך למדוד זוויות כאשר הפלייבר בזווית של 90 מעלות ובצורה ישרה מול הלהבים הראשיות.

    2. אכן הגדרות האחוזים יאפשרו לך לקבוע זוויות אחרות כגון -5 בסטיק למטה
    0 בסטיק באמצע ו- 10+ כאשר סטיק למעלה ואני מדבר על זווית הלהבים.

    3. כן אתה יכול לבצע בדיקה כזו וזה בתנאי שהגרפים זהים במצב נורמל ל-HOLD

    4. זה לא נכון לשנות אורכים בלינקים כי אז הוא יהיה חלש ועלול להפרד מעצמו באוויר תחת עומס.
    עליך להשאר באורכי הלינקים כפי שהיצרן ממליץ +/- 2 מ"מ לפה או לפה.

    לגבי הפלוס ומינוס בטיסה אתה תקבל את זה במצב IDLE שנקודת האפס של הצלחת ניהוג
    תהיה במרכז הציר שלך וכאשר תעלה סטיק תקבל זווית חיובית והצלחת תהיה מעל אמצע הציר
    וכשתוריד סטיק תקבל זווית שלילית כי הצלחת תהיה מתחת לאמצע הציר.

    אני מקווה שהיה די ברור.
    שיהיה בהצלחה ואל תהסס לשאול עוד !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    866
    תודה!
    48
    הודה 87 פעמים ב 68 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    תודה שגיא
    עדיין לא מבין דבר אחד
    ההגדרות אצלי כרגע במינימום סטיק הן 0%
    במצב הזה אני מקבל זווית של אפס
    איך ניתן לכוון לזווית של מינוס
    הרי ככל שאני מעלה את האחוזים הזווית עולה לכיוון החיובי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    293
    תודה!
    0
    הודה 17 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    כל התשובות אצל בוב פילנס :

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=11373

    ( צריך להרשם לאתר בשביל לראות סרטים)
    אביב

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    אם יש לך מצב של אפס מעלות בסטיק למטה
    זה אומר שהצלחת שלך לא ישרה ביחס לציר או
    הלינקים פתוחים מדי בכל מקרה זה לא תקין !!!
    אני אסביר לך כמו שהסביר לי (ליאור בר-עמי)
    תצייר קו עומד באורך שלך 10 ס"מ לדוגמא !!!
    באמצע שלו בנקודת ה-5 ס"מ אתה צריך לקבל
    זווית של אפס מעלות בנקודה של 2 ס"מ ו-8 ס"מ
    אתה צריך לקבל זוויות של +/- 10 וליתר דיוק
    ב-2 ס"מ תקבל מינוס 10 וב-8 ס"מ תקבל 10+.
    זה מצב רגיל שהאחוזים שלך נעים בין 0 ל-100.
    מצב זה מתאים לטיסת IDLE כמו שכבר אמרתי.
    על-מנת לכוון אותו למצב טיסה רגיל אתה צריך זוויות
    של 5- בסטיק למטה 5+ בסטיק אמצע ופלוס 10 בסטיק למעלה.
    ופה ההגדרה של האחוזים נכנסת לפעולה !
    אם לא תסתדר דבר איתי !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    293
    תודה!
    0
    הודה 17 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    לא הייתי מסתכן בכיוון מסוק במצב HOLD

    א. טעות אצבע קטנה היא בעלת פוטנציאל הרסני.
    ב. הגרפים לא זהים בין HOLD לשאר המצבים.

    אופציות אחרות :

    1. להשתמש בסוללה במקום בבקר מהירות
    2. לנתק את המנוע מהבקר
    3. לשטח ל 0 את גרף המצערת בכל מצבי הטיסה עד השלמת הכיוונון.

    כל המכניקה של הראש - זרועות להבים ו SWASH צריכים להיות מיושרים כאשר יוצאת מהשלט פקודת 50% - בגרף ישר של 0 25 50 75 100 כמו שיש לך, זה סטיק באמצע.

    לאחר שב 50% הכל מיושר - אין בעיה להגיע לסימטריות בזויות החיוביות והשליליות.

    ושוב ההמלצה - לראות את הסרטים העוסקים בכיוון CCPM אצל פילנס.
    אביב

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    אביב יש גם סרטונים ביוטיוב ללא צורך בבוב.
    אין ספק שהסרטונים שלו ממצים את כל ענין הכיוון,
    ואני אישית צפיתי בהם מתוך סקרנות !!!
    אבל יש הרבה דברים שאין בסרטונים והוא ענין ההבנה !
    בסרטון אתה יודע איך לעשות, השאלה אם תוכל להבין ?!
    דרור אם תסתבך תכנס ל-HeliFreak ותצפה בבוב איך הוא עושה
    כמו שאביב כבר רשם ! למזלי ישבו איתי והסבירו לי ולא פעם אחת,
    תמיד יש משתנים במיוחד במסוק שמורכב מכמה וכמה חלקים.
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    ציטוט נכתב במקור על ידי blacksea צפיה בהודעה
    כל התשובות אצל בוב פילנס :

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=11373

    ( צריך להרשם לאתר בשביל לראות סרטים)
    מאד מאד מאד ממליץ ... אתה תבין דברים הרבה יותר ברור ... תראה כמה וכמה פעמים את הסירטונים ...
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה הקשר בין הזווית לאחוזים בכיוון Pitch Curve

    אני חושב שהשאלה שלך היא קצת אחרת למרות שהתשובות שקיבלת נכונות - מודדים את הזויות של הלהבים ע"י מד פיטצ' (מד זוית מיוחד ללהבים), שם אתה יכול לקבוע זויות חיוביות ושליליות והכיתוב הוא במעלות ולא באחוזים.
    בשלט עצמו האחוזים נקבעים ע"פ הזויות שאתה צריך לכייל עם מד הזוית.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •