בקשר למיכל ציפה - כדאי שיהיה לך מותקן על המסוק, זה מונע קאטים וליכלוך שנכנס למנוע.
בטירקס 600 שלי הוא מותקן בצד ימין על הבורג האחרון של החלק פלסטיק של הבית גלגלי שיניים של הזנב (שמתחברים לגיר הראשי), ככה הוא נמצא כמעט בדיוק באמצע המיכל דלק, ונוגע בו קצת ככה שהוא לא יכול להתנדנד.
אישית בין התופס מתכת למיכל ציפה שמתי שתי שייבות אחת מכל צד שמודבקות עם דבק מהיר לתופס ממתכת, ככה שהמיכל לא יכול לזוז בכלל בזמן טיסה.
בקשר לגוברנור - אתה מתכוון לחיישן או ל"קופסה" עצמה של הגוברנור? את ה"קופסה" אתה יכול להתקין איפה שבא לך, כל מה שהיא מראה זה אם הגוברנור פועל באותו רגע או לא, את זה אתה יודע לפי המתג, את החיישן חובה להתקין בגובה של המגנטים שבתוך המניפה, אפשר להבריג אותו בתוך שני החורים שיש על הגוף (מעל המערכת קירור).