שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: עזרה במנוע 0S 46

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    152
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה במנוע 0S 46

    שלום לכולם
    אשמח לקבל את עזרתכם בתפעול מנוע שהיה מאופסן בבויידם כ 3שנים לערך
    המנוע עצמו הינו os46 fx max

    מצב המנוע:
    -אין אפשרות לפתוח את ברגי האגזוז,התקבעו במקומם וראשי הברגים נשחקו מאד כתוצאה מנסיון פתיחה.
    -שני ברגים בראש המנוע אינם ניתנים לסיבוב וכך גם ראשי הברגים נשחקו ולא קיימת אחיזת מברג
    -פתחתי את הקיר האחורי של המנוע, טבעת האיטום כמובן התייבשה ונקרעה,ניתן לראות בעין חלודה הנמצאת הארכובה,וכל המכלול הקדמי(לאגר כמדומני)
    -ניסיתי להשרות את המנוע בדלק בכדי "לשמן" אך הפרופ מסתובב עם השקעה של המון כוח.

    יש לציין כי המנוע עבר 2 טיסות ועל כן אני מתעקש על שיקומו

    אנא עיזרו לי

    בתודה מראש
    אורן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה במנוע 0S 46

    אורן,


    אני מניח שיש ביכולתך לשחרר את שני הברגים המחזיקים את הקרבורטור במקומו...

    שחרר אותם והסר את הקרבורטור.
    שים את המנוע בתנור אפייה, בטמפרטורה של כ-180°, למשך 20 דקות, הוצא אותו עם בד מבודד מתאים וקרר אותו לגמרי במקרר. נסה שוב לשחרר את הברגים.

    אם בהברגות יש שאריות של שמן-קיק שהתקשו, הן יתרככו ולא יחזרו להתפס.
    קרור המנוע במקרר, יכווץ מעט את חלקי האלומיניום והברגים יוחזקו פחות מתוחים.

    ההברגות יהיו חזקות מספיק להפעלת כוח לפתיחתן.

    אני מניח שהברגים התפוסים נמצאים בין צלעות קרור... תוכל להשתמש ב-Cut-off wheel, של מכשיר Dremel, או דוֹמָיו, כדי לחתוך חריץ בראשי הברגים, לתוכו תוכל להשחיל קצה של מברג ראש-שטוח.

    זה יאפשר לך להפעיל יותר כוח לפתיחת הברגים.

    תצטרך להחליף את כולם בכל מקרה והם זולים.

    טבעת האיטום של המגופה האחורית, ניתנת להחלפה בפריט שתוכל לגזור בזהירות מניָר 80 גר'.

    החלפת המסבים מחייבת טכניקה, עליה כבר דיברו בפורום ארוכות, אז לא אפרט.

    עשה חיפוש ומצא כאן.

    בכל מקרה, אין דבר כזה 'מסבים מקוריים'. המידות הן 6902 ו-R6Z. ציון המרווח הוא C3.
    לא שווה לשלם עבור מסבים 'באריזה של היצרן', או בחנות טיסנים, גרוש אחד יותר והם לא יחיו יותר מכל מסב שתקנה ברח' צ'לנוב בת"א...

    עבור מסבים קרמיים שווה לשלם יותר (שאל אותי), שכן הם חיים פי 3-5.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 13-03-2010 בשעה 17:25:32.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה במנוע 0S 46

    בשביל לשחרר את כל החלקים והברגים,
    תשרה את המנוע (בלי החלקי פלסטיק) בסולר לשבוע ואז תוכל לפתוח בקלות.
    עבד מניסיון לפני חודש.
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    152
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה במנוע 0S 46

    תודה רבה על העזרה
    אך כעת אני בדילמה באיזה משני האסכולות עלי לבחור?

    שימוש בתנור או שימוש בסולר?

    יש המלצה?

    תודה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •