3 דברים חשובים לי שיהיו בטיסן:
1) חשוב שזה ידמה טיסן אמיתי (לא צעצוע כמו המסוק LAMA V4 שהיה לי)
2) שלא יהיה יקר מדיי ... (יד 2 בא בחשבון)
3) שלשלט תהיה אופציה לחיבור למחשב (בשביל הסימולטור)
אני אשמח על כל המלצה בעניין.
תודה רבה,
בני.
3 דברים חשובים לי שיהיו בטיסן:
1) חשוב שזה ידמה טיסן אמיתי (לא צעצוע כמו המסוק LAMA V4 שהיה לי)
2) שלא יהיה יקר מדיי ... (יד 2 בא בחשבון)
3) שלשלט תהיה אופציה לחיבור למחשב (בשביל הסימולטור)
אני אשמח על כל המלצה בעניין.
תודה רבה,
בני.
לדעתי דאון זה הטיסן להתחלה. טס לאט ונותן זמן טיסה מירבי בגלל כושר הדאייה מה שמאפשר זמן סטיק מקסימלי. יש כמה דאונים יד שנייה בפורום.
על מנת שסעיף 2 יתקיים, כדאי שתבטל את סעיף 3!
למחשב קונים שלט יעודי ב-80 שקל בדילאקסטרים ולא מכסחים את השלט שנועד להטסה בשטח, במשך שעות ליד המחשב, כדי שיתקלקל בדיוק ברגע האמת.
לדוגמא:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1168
ברוכים הבאים לתחביב
כאן תוכל להתרשם מכניסתו של של רונן טל (שהיום הוא כבר מטיס ותיק) לתחום.
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=10580
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=10806
יש עוד הרבה דרכים, טובות לא פחות, להכנס לתחביב. לדעתי זו אחת המוצלחות שבהן.
בהצלחה
אפשרות מוצלחת לא פחות. אם כי, קצת יותר יקרה אבל, פחות התעסקות עם קניות בחו"ל.
http://www.rcuniverse.com/magazine/a...rticle_id=1041
בהצלחה
אני רואה שבדרך כללממליצים למתחילים על האיזיסטאר או הגירסה הסינית שלו, ואני תוהה אם לפי כמות הדבק שכבר יש עליו אם לא הייתי צריך טריינר וזהו.
איך באמת האפרנטיס?
אני מעביר חוג עם האפרנטיס - טיסן א ג ד ה, אין מילה אחרת לתאר אותו
מהירות ההזדקרות הנמוכה שלו מפליאה אותי כל פעם מחדש
הוא קל להטסה ברמה בלתי נתפסת
אולי מחירו קצת יקר לך (2200 ש"ח) לחבילה מוכנה הכוללת גם שלט 2.4 5 ערוצים
אבל לדעתי אין תמורה טובה יותר ברמת המחיר הזו
החלק הפחות מוצלח זה המנוע שלו. בהתרסקות חזקה לא שורד כל כך, לעומת זאת הטיסן עצמו
שורד ריסוקים אכזריים מאוד. כל 5 החניכים שלי מטיסים כבר 5 חודשים עם אותו הטיסן !!!
מדי פעם מחליפים פרופ, קאול (חיפוי מנוע) או תושבת מנוע במקרה של התרסקות אכזרית.
אחד היה צריך להחליף מנוע.
אהלן אייל,
אם אתה מעוניין לבנות לעצמך טריינר אז יש את הטריינר האגדי מדפרון blu-baby:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=681556
הוא כל כך מוצלח שהתוכנית עלתה לאתר ב מאי 2007 ועכשיו יש כבר 917 עמודים!!! של אותו פוסט, יש כבר הרבה גרסאות שלו , לפי מה שאתה רוצה.
אני יכול להמליץ לך על מוגי 150% שכמעט בלתי הריס, עליו אני מתאמן ולומד. לפניו היה לי טריינר שעל כל דקת טיסה ביליתי 100 שעות תיקון, וכל יציאה לשטח להטסה הסתיימה במפח נפש ונסיון להבין מה הפעם השתבש
, עם המוגי 150% כבר אין כברים כאלו על כל שעת בנייה יש 100 שעות הטסה בערך
.
מקווה שעזרתי , ליאור
ליאור אני מתכנן בהחלט לבנות מוגי איבו, אחרי שהטי-רייסר שבניתי היה מאוד יפה על השולחן וממש מגוחך בכל 6 השניות שהוא בילה באויר.
אני פשוט מנסה לשנות את הממוצע המצטבר מכל הטיסנים שלי בינתיים:
על כל חמש דקות באויר = רבע שפופרת אפוקסי + חצי מוט קרבון (והמון דו"צ, אזיקונים ולוקטייט)
על כל עשר דקות באויר = פרופלור שבור
על כל חצי שעה באויר = משמיד סוללה או שובר ציר מנוע
אני חושש שמוגי יוכל להגיע לקרקע במהירות גדולה יותר, ואני אתחיל להוסיף מקלטים למשוואה.
אני משתתף להמלצתו של ליאור לגבי המוגי 150% ,בניתי אותו אחרי המוגי הרגיל , אבל אחרי שהטסתי אותו הבנתי שאת המוגי 150% צריך לבנות ולהטיס ראשון כי הוא מאוד קל להטסה ,כמעט בלתי שביר בהשוואה לטיסני אלופר(איזי סטאר) עמיד וחזק פי 10 לפחות וגם עלות של הטיסן (הגוף והגהים) כ-50 ש"ח !!! כולל פושרודים ומוט קרבון לחיזוק.
את הסטאפ של המוגי הרגיל עם המנוע מ rctimer וסוללה 2200 אפשר להתקין על המוגי 150% והוא טס מצויין ונוח מאוד ללימוד הטסה ובשלב יותר מאוחר את אותו סטאפ ליישם על המוגי הרגיל ואז יש טיסן מאוד מהנה למתקדמים.
ומה שהכי חשוב שהכל בעלות מינימלית שכל טיסן אחר יהיה בטווח מחירים לפחות פי 4.
אמנון מתי אתה בא לגעש?
אני שמח לשמוע שאתה נהנה מהמוגי 150%.
לגבי המנוע מ RC טיימר אם איזה פרופלור אתה מטיס? ואיך הוא טס מבחינת מהירות? הוא מסוגל להגיע למהירויות גבוהות?
מצטער שאני חופר בשאלות, פשוט יש לי מנוע כזה ואני שוקל לעבור אליו מתישהו.
אייל את המקלט אתה שם מאחור ואז הוא מוגן, יש בחור בשם אסף שייצר חרטום כפול והוסיף תא מספוג שעוטף את הסוללה. המוגי שלו בלתי הריס וגם לא הורס את הרכיבים שבפנים. לי אישית כל הסוללות עקומות לגמריי כבר מכניסה לקרקע אבל לקח לי להרוס סוללה אחת כדי להגיע מרמה של מתחיל גמור שמתבלבל בכיוונים ועד לעכשיו שאני כבר התחלתי להתאמן בלהטיס הפוך. אני לא אומר שאני מטיס טוב, אבל אני חושב שהייתה לי התקדמות ניכרת בזמן קצר בזכות העמידות שלו וזה שאני משקיע זמן בטיסה ולא בתיקונים.
נערך לאחרונה על ידי liorz055; 14-03-2010 בשעה 21:55:00.
טוב בסדר אל תצעקו.
מקסימום יהיה לי עוד משהו לאסוף מרחבי געש בשבתות.
ובנימין כשתמצא תעדכן...![]()
אין דבר יותר טוב מהמוגי 150 להתחלה
עלות אפסית-
20 ש"ח לפוליגל
6$ לסרוואים
20$ למנוע +בקר
עוד כמה פרוטות עבור פושרודים, דבקים הורנים וכו'
ויש לך טיסן בלי להוציא 2000ש"ח וחווית הבניה המאד קלה- 5-6 שעות גג
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בנימין,
אתה תוכל גם למצוא טריינר דלק (אך אחד לא ראה את המילה דלק בפורום הזה כן?)
עם מנוע שלט וסרוואים ב 800 שקל יד שנייה.
ככה אני התחלתי.
בהצלחה בכניסה לתחביב,
יוסי.
Dx7
trainer solo star -ז"ל
su 29 3D קרש חשמלי
su 29 3D קרש דלק
EXTRA 300 EPP מהסיני.
וכל סוגי טיסני הקאפה.
ליאור
אני מטיס את המוגי 150% עם פרופ 6*4 הוא לא טיל כמו המוגי הרגיל אבל לדעתי פשוט מעולה למתחילים .
ד.א הוא עבר ריסוק ממש מעניין :אחרי צלילה במהירות גבוהה עפה הסוללה ,הטיסן איבד איזון ונפל בגילגולים וגם אחד ההגהים נתלש מהמקום ,זה היה ממש מצחיק...
במחשבה שנייה עם טיסן מבלזה או כל טיסן אחר ,זה היה די עצוב...
אם יש לי מספיק גומי-ספוג, אני יכול לפסל מוגי?
כן , עם מוגי כשאתה מרסק אתה צוחק כי סביר להניח שלא קרה לו כלום וגם אם כן קרה לו משהו ,תוך 4-5 שעות יש לך אחד חדש. בעוד שבטיסן קנוי אחר אם אתה מרסק אתה דיי מתבאס ואוכל את הלב.
איכשהו יוצא שכל שירשור עשירי הופך לשיחה על מוגי, או שזה רק נדמה לי ?![]()