בוא נתחיל מהסוף -
לגבי הדיסקית שבין הפעמון לקלאץ', ולמעשה לגבי כל רכיב במסוק אתה חייב להשתמש אך ורק ברכיב במידות המדויקות שציין היצרן. תבדוק טוב בחוברת ההרכבה ותראה איזה דיסקית בדיוק אתה צריך.
ברור שהתחממות של הקלאץ' מעידה על בעיה ואני מאמין שאתה צודק שהדבר נובע עקב חיכוך מתכות.
לגבי פס החיכוך של הקלאץ' - תדביק אותו עם אפוקסי. שים-לב לפני הדבקת הפס החדש שהסרת לחלוטין את הישן בלי שום שאריות. תוכל להסיר שאריות דבק ע"י שימוש במעט אצטון.
לא הייתי משחק עם סגירת הקלאץ' עצמו היות ולא תוכל להגיע לרמת הדיוק של המפעל (אלא אם יש לך גישה למכונות ייעודיות לעיבוד מתכת) ואז או שהקלאץ' יהיה פתוח מדי או סגור מדי. מעבר לכך יש את נושא עייפות החומר וייתכן מצב שפתיחה וסגירה של הקלאץ' יביא למצב של "גזירת" הקלאץ בזמן טיסה ואתה מ-מ-ש לא רוצה שזה יקרה.
לסיכום - קלאץ' חדש, הסרה מוחלטת עם אצטון והדבקת פס חדש עם אפוקסי, והחלפת הדיסקית לזו שרשומה בחוברת ההרכבה.
בהצלחה.