שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: כיול הREVMAX עם ה10C

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Post תגובה להודעה: כיול הREVMAX עם ה10C

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    תשובה יפה.

    - איתי לפני הכל יש לוודא כי כיילת נכון את הגאומטריה המיכנית של הקרבורטור כך שמרכז הסטיק יהיה מרכז המצערת הן תוכנתי והן מיכנית - זוכר, דיברנו על כך שראש הסרבו יהיה מקביל ל"פרפית" של המצערת וכי המהלך המיכני יהיה באמצע בדיוק.
    - לא מומלץ לבצע את הכיול על מתג 3 מצבי אלא להגדיר אותו למתג דו מצבי.
    - יש להקפיד גם כי ערכי ה- ATV של המצערת יהיו קרובים ככל היותר ל- 100%.
    - אין סיבה שלא להשתמש בגוברנור בנורמל כך שתוכל להפעיל את הגוברנור גם בנורמל.
    - בנוסף אין סיבה שלא ליישר את שני הגרפים ל- 100% בשני מצבי IDLE ואו להשוות בניהם אחוזים כדי ליצור אותה מהירות ראש בשניהם או לקבוע IDLE עדין יותר עם סל"ד נמוך יותר לטיסה מדוייקת ופחות עצבנית ואת ה- IDLE השני לקבוע כסל"ד מנוע מקסימום (סביב 1950-2000) שישמש אותך לטיסה עצבנית יותר.
    יש סיבה לקרוא את התשובה שלי יותר טוב....
    וקצת תשובות לשאלותיך/הערותיך:

    א. קצת הבנת הנקרא... :
    ציטוט נכתב במקור על ידי איתי פרימן צפיה בהודעה
    מישהו יכול להסביר איך מכיילים את הREVMAX עם ה10C (תוכנתית)??
    תודה איתי
    מה שאמרת חשוב, אך לא לזה! זוהי הערת כיול מצערת בהליך SETUP בסיסי ויש עוד המון הערות בנושא רק שהן לא קשורות לשאלת פותח השירשור (איתי).
    ב. תסביר למה לא מומלץ לכייל את המתג למתג 3 מצבי בהליך הכיול? הדבר עובד בצורה נפלאה על עשרות כיולים בעשרות מסוקים - אם אין סיבה חוץ מ... "כי אני לא עושה כך", אין סיבה! (בהוראות המוצר אגב אין המלצה או אי המלצה על המתג).
    ג. ראה הערה בסעיף א'.. :S
    ד. יש סיבה לא לעבוד עם הלימיטר ב NORMAL והיא "בידוד/תפעול תקלה", מצאתי ששימושי מאוד להשאיר מוד טיסה אחד מנותק מפעולת הלימיטר שבמקרה תקלה כלשהי שיש צורך לבטל את פעולת הרכיב, תמיד תוכל לרדת "רמת אוטונומיות" אחת אחורה, גם ללא ביצוע אוטורוטציה, שימושי גם לצורך תפעול תקלה וגם לצורך בידודה, מאחר ואת רוב הטיסה שלנו אנחנו מבצעים באחד ממצבי ה IDLE מצב ה NORMAL הוא אופטימאלי למטרה זו - ולכן מומלץ להשאיר את מצב זה בעבודה עם גרפים.
    אגב הדבר גם חוסך לך משחקים מיותרים נוספים בהרצות שבהן מומלץ לא לעבוד עם גוברנור כלל.
    ה. שוב הבנת הנקרא... אני כבר לא אצטט שוב מההודעה שלי, אבל כתבתי שם ליישר את גרפי IDLE1/2 לגרף 100% קבוע והשונה היחיד יהיה גרף ה NORMAL, מבחינת השוואת אחוזי סל"ד בשני מצבי ה IDLE - הדעות חלוקות ויש הטוענים (ייתכן בצדק) כי במוד טיסה עם תנועת קולקטיב פיצ' מקס' קטנה יותר רצוי לעבוד עם סל"ד אחר ע"מ לקבל את אותה "הרגשת סחיבה" של המסוק או לחילופין ע"מ לקבל תנועה יותר מדוייקת ומעודנת לעומת תנועה עצבנית וקופצנית במוד השני.
    למען ההגינות ובנימה אישית - אני מכייל את הסל"ד זהה בשני מצבי ה IDLE (בראשון עובד על +/- 12 מעלות, ובשני על +/- 13.5 מעלות)
    בהצלחה ובבקשה
    נערך לאחרונה על ידי lior_bar_ami; 14-10-2008 בשעה 16:52:06. סיבה: הוספת סעיף

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •