יש סיבה לקרוא את התשובה שלי יותר טוב....
וקצת תשובות לשאלותיך/הערותיך:
א. קצת הבנת הנקרא... :
מה שאמרת חשוב, אך לא לזה! זוהי הערת כיול מצערת בהליך SETUP בסיסי ויש עוד המון הערות בנושא רק שהן לא קשורות לשאלת פותח השירשור (איתי).
ב. תסביר למה לא מומלץ לכייל את המתג למתג 3 מצבי בהליך הכיול? הדבר עובד בצורה נפלאה על עשרות כיולים בעשרות מסוקים - אם אין סיבה חוץ מ... "כי אני לא עושה כך", אין סיבה! (בהוראות המוצר אגב אין המלצה או אי המלצה על המתג).
ג. ראה הערה בסעיף א'.. :S
ד. יש סיבה לא לעבוד עם הלימיטר ב NORMAL והיא "בידוד/תפעול תקלה", מצאתי ששימושי מאוד להשאיר מוד טיסה אחד מנותק מפעולת הלימיטר שבמקרה תקלה כלשהי שיש צורך לבטל את פעולת הרכיב, תמיד תוכל לרדת "רמת אוטונומיות" אחת אחורה, גם ללא ביצוע אוטורוטציה, שימושי גם לצורך תפעול תקלה וגם לצורך בידודה, מאחר ואת רוב הטיסה שלנו אנחנו מבצעים באחד ממצבי ה IDLE מצב ה NORMAL הוא אופטימאלי למטרה זו - ולכן מומלץ להשאיר את מצב זה בעבודה עם גרפים.
אגב הדבר גם חוסך לך משחקים מיותרים נוספים בהרצות שבהן מומלץ לא לעבוד עם גוברנור כלל.
ה. שוב הבנת הנקרא... אני כבר לא אצטט שוב מההודעה שלי, אבל כתבתי שם ליישר את גרפי IDLE1/2 לגרף 100% קבוע והשונה היחיד יהיה גרף ה NORMAL, מבחינת השוואת אחוזי סל"ד בשני מצבי ה IDLE - הדעות חלוקות ויש הטוענים (ייתכן בצדק) כי במוד טיסה עם תנועת קולקטיב פיצ' מקס' קטנה יותר רצוי לעבוד עם סל"ד אחר ע"מ לקבל את אותה "הרגשת סחיבה" של המסוק או לחילופין ע"מ לקבל תנועה יותר מדוייקת ומעודנת לעומת תנועה עצבנית וקופצנית במוד השני.
למען ההגינות ובנימה אישית - אני מכייל את הסל"ד זהה בשני מצבי ה IDLE (בראשון עובד על +/- 12 מעלות, ובשני על +/-
13.5 מעלות)
בהצלחה ובבקשה
