שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

מאמר: מתקן לבדיקת דחף סטטי

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתקן לבדיקת דחף סטטי

    שלום יוסי, - אגודליי ובהונותיי מופנים מעלה!...
    אם יורשה לי, הנה מספר שאלות:

    1. האם לצורך כיול תלית משקולת קילו כשהמתקן מסובב כך שזרוע המנוע הופכת לזרוע תליה?
    2. אני חושש ששימוש בספוג ולא בגומי קשיח לשמירה על הזכוכית מכניס טעות לא קטנה למדידה כיוון שהוא אלסטי ודחיס.

    חג שמח.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתקן לבדיקת דחף סטטי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Observer צפיה בהודעה
    שלום יוסי, - אגודליי ובהונותיי מופנים מעלה!...
    אם יורשה לי, הנה מספר שאלות:

    1. האם לצורך כיול תלית משקולת קילו כשהמתקן מסובב כך שזרוע המנוע הופכת לזרוע תליה?
    2. אני חושש ששימוש בספוג ולא בגומי קשיח לשמירה על הזכוכית מכניס טעות לא קטנה למדידה כיוון שהוא אלסטי ודחיס.

    חג שמח.
    1. לא - אני משתמש בפונקציית הטרה שבמשקל כדי להתחיל ממשקל "0".
    2. אני לא מסכים אתך, הלחץ הוא סטטי ולכן ליכולת של הספוג להידחס אין משמעות -בכ"א הויכוח מיותר מכיוון שהספוג כ"כ רך שמשקל המנוע בלבד גורם לו לקרוס למצב שטוח לחלוטין (או במילים אחרות הספוג לא עושה את העבודה שלשמה הוא קיים ).

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •