מנועי OS נדרשים בתכיפות רבה יחסית להחלפת מסביהם.
ציפוי הניקל גם עלול להתקלף משרוול הצילינדר; מה שכמעט ואינו קורה במנועי ת'נדר-טייגר ובמנועי ווברה (המצופים גם כן בניקל).

ל-OS יש רוב בשוק, רק כי ללקוחות הדורשים סיפוק מיידי מהשקעתם, הם מספקים את הדרישה ופועלים היטב ובאמינות מיד, ללא הרצה ממושכת... אבל לאורך זמן, הם נגמרים הרבה יותר מהר מהמתחרים.

מנועי תנדר-טייגר, רוסי ו-MVVS, למשל, שורדים למעלה מ-400 שעות עבודה, עם החלקים המקוריים.
ב-OS המסבים יחזיקו מעמד, אולי 15 שעות; וסט שרוול-בוכנה ישרוד, 100 שעות במזל.
סט שרוול-בוכנה עולה יותר משלושת-רבעי מנוע ב-OS...