נראה לי שאחרי שתותי יטיס אותו, נהיה כולנו חכמים יותר.
בינתיים אני יכול להגיד שיש דברים שאהבתי מאד (כמו התכנון של הראש ושל מערכת הזנב וכמובן החופה המדהימה), אבל יש משהו אחד שמאד לא אהבתי וזה העובדה שציר ההנעה מחובר ישירות למנוע ללא מיסב חד כיווני, וזה מנסיוני במסוקים אחרים מתכון לרעידות אם לא בונים את המערכת בדיוק מירבי.
צריך להשאיר את הראש פתוח לרעיונות חדשים ולמסוקים חדשים ולא להיות מקובע למסוק אחד (TREX לדוגמא), אף על פי שהיום אני מטיס את ה-700, מרוצה עד הגג ולא יכול לבקש יותר מזה. עדיין - לדעתי לפסול מראש את המסוק, או להשוות כל מסוק חדש שיוצא לשוק למסוקים של ALIGN זה שגוי.
ה-VELOCITY 50 טס מדהים ובנוי מעולה. כמו כל מסוק חדש בשוק, יש לו מחלות ילדות שצריך ללמוד ויאמר לזכות OUTRAGE שהיא קשובה לשוק ולצרכנים ומעדכנת כל חלק שצריך (ובינינו, גם לטירקסים היו מחלות שונות ומשונות שנפתרו). על הנייר ולאור הטיסה של ה-50, אני מאמין שה-90 צפוי להיות חיה רעה רצינית עם תכונות טיסה מיוחדות ביותר.
בינתיים, נתרפק על התמונות ונזיל ריר . . . אבל לא יותר מזה![]()