שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: משחק טיסנים חדש

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    28
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    וואו, איזה קהל לא מפרגן.


    קהל היעד הוא מטיסים פוטנציאליים כמו הבן שלך או אחיך הקטן.
    סביר להניח שלמטיס מנוסה זה יהיה קל.
    חברה שלי, למשל, תקועה כבר כמה ימים בשלב 7.

    יש אפשרות להגביר את המהירות, אולי להוסיף רמה יותר קשה.
    נראה כמה אנרגיה נפשית תישאר לי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי אדם בונים צפיה בהודעה
    וואו, איזה קהל לא מפרגן.


    קהל היעד הוא מטיסים פוטנציאליים כמו הבן שלך או אחיך הקטן.
    סביר להניח שלמטיס מנוסה זה יהיה קל.
    חברה שלי, למשל, תקועה כבר כמה ימים בשלב 7.

    יש אפשרות להגביר את המהירות, אולי להוסיף רמה יותר קשה.
    נראה כמה אנרגיה נפשית תישאר לי.
    שיחקתי קצת בבוקר, נראה משחק טוב מאוד, כל הכבוד על ההשקעה!

    שים לב - אם מדובר בגיים מייקר\ GM3D הפיזיקה יחסית טובה מאוד!!! באמת! יש לך ולמשחק פוטנציאל!! אבל לא עם גיים מייקר... תאמין לי, שנתיים עבדתי על משחק פלטפורמה בגיים מייקר (כמובן עם קוד GML בשביל יישום נוח ורחב יותר של הפקודות) אבל זה יצא לא משהו לעומת משחקים אחרים שנכתבו ב-C#\C++.

    שלא תבין לא נכון, יש מישהו שבנה משחק GTA עם גיים מייקר, אבל כמובן זה לא שיא הביצועים, שלא נדבר שפקודות המולטיפלייר בגיים מייקר זה לא מולטיפלייר אמיתי.


    באיזו שפה אתה מתכנת? אישית אני כותב עם C (עבורי זה יותר נוח ויותר קל) - אתה יכול לפתח מנוע פיזיקלי ריאליסטי יחסית, כי המשחק הזה יחסית ריאליסטי (דומה לסימולטור FMS, אבל בסימולטור הזה חסרים הרבה פרמטרים שיש בסימולטורים אחרים יותר ריאליסטים).

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    28
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    אני לא יודע מה זה גיים מייקר.
    כתבתי בג'אוה עם שימוש ב- jmonkey.
    השקעתי בפיזיקה עם לנקודה בה זה הרגיש לי מספיק טוב.
    יש שם הרבה פינות שעוגלו.

    מה יהיה השלב הבא בפיתוח?
    בהנחה שהמטרה היא למשוך אנשים חדשים לתחביב?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי אדם בונים צפיה בהודעה
    אני לא יודע מה זה גיים מייקר.
    כתבתי בג'אוה עם שימוש ב- jmonkey.
    השקעתי בפיזיקה עם לנקודה בה זה הרגיש לי מספיק טוב.
    יש שם הרבה פינות שעוגלו.

    מה יהיה השלב הבא בפיתוח?
    בהנחה שהמטרה היא למשוך אנשים חדשים לתחביב?
    זה כל הקטע, שאתה לא יכול לעגל פינות. ומן הסתם זה דורש יותר מהמחשב, ככה שאתה צריך לעבוד עם שפה יותר יעילה\מהירה כמו C\C++ אם אני לא טועה, אלו שתי השפות הכי יעילות.

    כדי "למשוך אנשים חדשים לתחביב" - תמצא מנוע פיסיקלי חינאמי באינטרנט, גראפיקה לא ממש חשובה לך עכשיו, ומודולים כבר בטח יש לך.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    28
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    אין בעיית ביצועים ושימוש בשפות תכנות עתיקות לא עומד על הפרק.
    בכל זאת, באנו ליהנות...

    אז זה משאיר אותי עם ההמלצות לשיפור הבאות:
    1) משעמם.
    2) לא ריאליסטי.

    בנוגע לחוסר ריאליסטיות,
    אני לא משוכנע שזה הפער העיקרי שלי כדי להפוך אותו ליותר אטרקטיבי.
    רוב המשחקים המצליחים בכלל לא מתיימרים להיות ריאליסטיים וזה לא מפריע לחווית המשחק.
    אני יכול לנסות להתברג בנישה שעוד לא קיימת: סימולטור "משחקי",
    אבל בטח לא להתחרות ראש בראש בסימולטורים "אמיתיים".

    בנוגע לשיעמום, קיבלתי.
    אני הולך להוסיף עוד רמת קושי ואז יהיה "קל", "בינוני" ו"קשה".
    כאשר "קל" מיועד למי שמטיס בסימולטור פעם ראשונה.
    אני יגיד לאחי הקטן שאם הוא עובר את "בינוני", אני ארשה לו להטיס את הטיסן שלי.
    ו"קשה" יהיה מיועד למי שכבר מטיס קבוע ורוצה אתגרים. אתם.
    אני הולך להוסיף דרך לבנות שלבים בקלות כך שכל אחד יוכל לתרום שלבים למשחק.

    אולי עוד דברים מבחינת הסיפור: צנחנים, טילים מונחים?

    אדם

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי אדם בונים צפיה בהודעה
    אין בעיית ביצועים ושימוש בשפות תכנות עתיקות לא עומד על הפרק.
    בכל זאת, באנו ליהנות...

    אז זה משאיר אותי עם ההמלצות לשיפור הבאות:
    1) משעמם.
    2) לא ריאליסטי.

    בנוגע לחוסר ריאליסטיות,
    אני לא משוכנע שזה הפער העיקרי שלי כדי להפוך אותו ליותר אטרקטיבי.
    רוב המשחקים המצליחים בכלל לא מתיימרים להיות ריאליסטיים וזה לא מפריע לחווית המשחק.
    אני יכול לנסות להתברג בנישה שעוד לא קיימת: סימולטור "משחקי",
    אבל בטח לא להתחרות ראש בראש בסימולטורים "אמיתיים".

    בנוגע לשיעמום, קיבלתי.
    אני הולך להוסיף עוד רמת קושי ואז יהיה "קל", "בינוני" ו"קשה".
    כאשר "קל" מיועד למי שמטיס בסימולטור פעם ראשונה.
    אני יגיד לאחי הקטן שאם הוא עובר את "בינוני", אני ארשה לו להטיס את הטיסן שלי.
    ו"קשה" יהיה מיועד למי שכבר מטיס קבוע ורוצה אתגרים. אתם.
    אני הולך להוסיף דרך לבנות שלבים בקלות כך שכל אחד יוכל לתרום שלבים למשחק.

    אולי עוד דברים מבחינת הסיפור: צנחנים, טילים מונחים?

    אדם
    אם ככה מדובר במשחק (שיכול להיות טוב דווקא), ולא בסימולטור.

    בעיקרון המשחק קל מאוד ואפשר לעבור את רוב השלבים, אתה מדבר על "רמות קושי", לדעתי זה לא ממש רלוונטי, בינתיים אין במודל שליטה נורמלית ככה ש"רמות קושי" הן לא ממש אינדיקציה ליכולת של המטיס.

    אתה לא חייב לעבוד עם שפות תכנות, יש תוכנות מעולות (יש גם מנועי משחק שבונים את כל המשחק, אבל גם צריך לדעת שפות) שאפשר לבנות איתן משחקים מ-0, השאלה היא כמה אתה משקיע, וחשוב מאוד שתשקיע בריאליסטיות (כלומר בפיסיקה של העצמים), זאת אומרת שגם גראפיקה חשובה (לא חובה, אבל אם כבר פירוט של עצמים אז למה לא לצייר לו מודל שנראה במשחק?) כדי שכל עצם יהיה בעל השפעה פיסית על הטיסן עצמו.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    28
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: משחק טיסנים חדש

    אוקי, עשיתי שינויים.
    יש שלוש רמות קושי והורדתי את הקטע של השיפורים.
    אפשר בקלות להוסיף שלבים למשחק ואני מזמין את כולם להוסיף שלבים משלהם ולשתף את כולנו.

    אדם.

נושאים דומים

  1. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10-04-2010, 14:31:46
  2. [מדליק] שיר ראפ ישראלי על משחק אלקטרוני
    על ידי sagi בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-12-2009, 21:38:31
  3. מישהו רוצה לשחק קצת במולטיפלייר ב- g4?
    על ידי tisanir בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-07-2009, 13:39:25
  4. דרוש משחק- guitar hero למחשב.
    על ידי דורונצ'יק בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 02-07-2009, 14:32:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •