שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    פתאום התעוררה בי ההיתלהבות להחיות אחד הטיסנים האלה ,תמונות מצורפות:
    קצט הסבר מה התכונות של כל אחד מהם:
    הצבוע וקצט שבור לא היה מאוד מוצלח כטיסן כבלים מבחינת פניות חדות (לא בטוח שככה יהיה ברדיו) ,היה עליו מנוע 46 ,מידותיו כנף כ-140 ס"מ אורך כללי כ -100 ס"מ .

    השני שעדיין לא גמור נחשב לטיסן מאוד יציב ומדוייק בפניות ,טיסן כזה התחרה באליפויות אירופה והגיע להשגים מאוד נכבדים ,הוא מתאים למנוע 61 ,מידותיו כנף כ-170 ס"מ ,אורך כללי כ-120 ס"מ.


    הטיסנים בנויים כטיסני כבלים ,כל מה שצריך לשנות בהם ברור לי מלבד איזה setup יתאים ? ואיזה מהם לבחור?

    אז ראשית כל ,איזה מהם אתם מייעצים לי לבחור ? ,ואחר כך setup כמובן ...

    תודה מראש
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	dave.jpg‏ 
Views:	122 
Size:	57.6 קילובייט 
ID:	23550   Click image for larger version. 

Name:	קאולינג.jpg‏ 
Views:	123 
Size:	55.1 קילובייט 
ID:	23551   Click image for larger version. 

Name:	yaeira.jpg‏ 
Views:	145 
Size:	64.1 קילובייט 
ID:	23552  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    אני רוצה לשתף אתכם בסיפור שצמוד לטיסן הצבוע ,שמו של הטיסן : "יאירה" ,האם השם אומר לכם משהו?
    ב11 ביוני 1985 הייתה תאונת רכבת ואוטובוס , תאונה שבה נהרגו 22 בני אדם ובינהם ילדה ושמה יאירה.
    אביה של יאירה ,יקותיאל כהן -קותי היה שופט בתחרויות טיסני F2B (נהוגי כבלים ברמה בינלאומית),ולזיכרה של ביתו תכנן טיסן וקרא לו "יאירה".
    הוא ביקש מאח שלי לבנות אותו וליווה אותו כל משך הבנייה , הטיסן שבצילום הוא הטיסן שניבנה לזכרה של יאירה ז"ל.
    במשך השנים קותי לא הצליח להתגבר על האסון ,ציטוט מהמאמר (נמצא לקראת הסוף באירועים מאוחרים):
    "ב-2 באוקטובר 2001 הגיע למחסום הרכבת בחוף הבונים אביה של יאירה כהן, יקותיאל כהן, ושם התאבד, במקום שבו בתו נספתה שש עשרה שנה קודם לכן‏‏".

    טוב ,אז החלטתי שאני מחייה את ה"יאירה".

    עכשיו תעזרו לי בבקשה עם ה setup ?
    נערך לאחרונה על ידי amnon; 21-04-2010 בשעה 09:05:27.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    נראה לי המנוע הזה יתאים ,מה דעתכם?

    אני רוצה שיתאים גם לטיסן השני ,מה אתם אומרים?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    מצפה לתגובתכם

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    מה המשקל של הטיסן?

    אני מציע לך לקרוא את הבלוג של הבוגל - מציאת סט אפ חשמלי בהסבת טיסני דלק

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    חסר גם שטח כנף ואופן הטיסה המבוקש.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,245
    תודה!
    17
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    מה המשקל של הטיסן?

    אני מציע לך לקרוא את הבלוג של הבוגל - מציאת סט אפ חשמלי בהסבת טיסני דלק
    יש סוף סוף עניתם
    אז קראתי את הבלוג של בוגל וזה לא עזר מכיוון שאין לי נתון של הספק המנוע שאמור להיות .

    אני אתחיל בתיקון הטיסן ,אשקול אותו וגם אחשב שטח כנף...
    ואז אולי אפשר להתקדם...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    A general rule of thumb:

    Take weight of plane (Plane, Electronics, Engine, Battery) in grams. Divide by 425. Take this number and round UP to the nearest whole number. Multiple by:

    50 for Park Flier performance
    75 for Trainer performance
    100 for Sport performance
    150 for normal 3D performance
    200 for UNLIMITED 3D performance

    The number you get is the number in Watts your engine needs to provide.

    Choose engine (randomly, for all you care).

    Choose battery (ditto).

    Look at engine current rating and multiply by battery voltage.

    Multiply by 0.85.

    This is the expected Watt you will get (give or take).

    Binary search for what you need.

    Cheerio.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    428
    תודה!
    7
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    ראשית כל הכבוד על היוזמה שלקחת להחיות את היאירה בסיפור הטראגי ,להרים את הטיסן הזה לאוויר תהיה ללא ספק הרגשה ייחודית. אחרי שיתוקן הגוף ותחשב את השטח כמו שציינת, עיניין הSETUP יהיה פשוט.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צורן
    הודעות
    254
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    הי
    אם אני זוכר נכון אז הכנפיים בטיסן כבלים הן לא באותו אורך (החיצונית ארוכה יותר) ולכן יש צורך בשינוי די מהותי של הכנף על מנת להסב לטיסן רדיו

    אני היתי משאיר אותו כמו שהוא במיוחד לאור הסיפור יוצא הדופן של הטיסן הספציפי ומסתפק בהחזרה שלו למצב טיסה ותצוגה

    לגבי ההסבה של השני לרדיו כמו שנאמר לא נראה סיפור מסובך אפילו לא צריך לקלף את הציפוי

    בהצלחה בכל מקרה
    חן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    עזוב רדיו, תתקן אותו ותהיה מטיס הכבלים החשמלי הראשון בארץ.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגיע הזמן לפרוייקט חדש ,יותר מורכב מהרגיל...

    ציטוט נכתב במקור על ידי amnon צפיה בהודעה
    יש סוף סוף עניתם
    אז קראתי את הבלוג של בוגל וזה לא עזר מכיוון שאין לי נתון של הספק המנוע שאמור להיות .

    אני אתחיל בתיקון הטיסן ,אשקול אותו וגם אחשב שטח כנף...
    ואז אולי אפשר להתקדם...
    אתה מפשל - כתוב שם במפורש לבדוק מה הספק המנוע בעצמך נתת את מידות המנועים - הולכים לאתר של OS למשל, פותחים נתונים של מנוע 46 ו 61 והנה יש לך נתונים...(רמז איפליי בשטח).

    ציטוט נכתב במקור על ידי chen green צפיה בהודעה
    הי
    אם אני זוכר נכון אז הכנפיים בטיסן כבלים הן לא באותו אורך (החיצונית ארוכה יותר) ולכן יש צורך בשינוי די מהותי של הכנף על מנת להסב לטיסן רדיו

    אני היתי משאיר אותו כמו שהוא במיוחד לאור הסיפור יוצא הדופן של הטיסן הספציפי ומסתפק בהחזרה שלו למצב טיסה ותצוגה

    לגבי ההסבה של השני לרדיו כמו שנאמר לא נראה סיפור מסובך אפילו לא צריך לקלף את הציפוי

    בהצלחה בכל מקרה
    חן
    החיצונית יותר קצרה (רואה מהירות גבוהה יותר)

    ציטוט נכתב במקור על ידי z999 צפיה בהודעה
    עזוב רדיו, תתקן אותו ותהיה מטיס הכבלים החשמלי הראשון בארץ.
    מגניב, אפשר להוסיף פיקוד מצערת עם סרוו טסטר
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. הגיע הזמן לעבור למכור את ה- 600 ולעבור ל- 700
    על ידי motti-74 בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-05-2010, 13:47:50
  2. הגיע הזמן לטסט פלייט
    על ידי matzri בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-02-2010, 21:44:43
  3. הגיע הזמן לעבור ל -2.4 GH אבל התקציב דל ...
    על ידי amnon בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 28-12-2009, 11:08:13
  4. [מוצר חדש] אורי אחינו - עכשיו יותר מתמיד, הגיע הזמן להחליף את ה ESP...
    על ידי lior_bar_ami בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-09-2009, 06:37:15
  5. צוק בת-ים 1-5-09 הגיע הזמן...
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-05-2009, 07:20:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •