ציטוט נכתב במקור על ידי szangvil צפיה בהודעה
כבר חצי שנה שאני לא מטיס (לאחר ריסוק מצער)... עברתי לבית חדש ונולדה לי בת אז לא היה זמן. אבל עכשיו החיים נרגעים מעט ואני חוזר להטיס.

בכל אופן, הריסוק האחרון שלי נגרם מזה שכבה לי המנוע בזמן טיסה והאוטורוטציה לא ממש הצליחה.
בהרכבת המסוק שקדמה לריסוק (עקב ריסוק קודם), נשברה לי כנף אחת במניפת הקירור של המנוע (OS37 על HAWK PRO) בזמן שהידקתי אותה למנוע, אז כדי למנוע רעידות שברתי כנף נגדית. אני מניח שזה גרם לחימום יתר ולכיבוי המנוע. לאחר הריסוק בדקתי את הפלאג והוא לא היה שרוף.

עוד לא הנעתי את המנוע מאז (רק אתמול סיימתי לבנות מחדש).

איזה נזק ניגרם למנוע לדעתכם?
אני לא מבין? לא יותר בטוח לרוץ ולקנות מניפה חדשה? מה זה הקומבינות האלה? אני חלילה לא מטיף לך מוסר, אבל במידה ולא תדבוק בהוראות מכניות ברורות אף אחד לא יוכל לעזור לך ולו גם המקצועי
ביותר. לעניין המנוע, לדעתי קודם כל החלף פלג ונסה להניע את המנוע, יש מצב שרק נסרף הפלג
ולא נגרם נזק, במידה והמנוע לא נדלק או שנדלק ומשמיע רעשים מוזרים כדי לפתוח אותו לבדדוק מה ניזוק ואם יש באפשרותך נסה לקבל עזרה פרונטלית מאדם מקצועי יותר שפתח מנוע או שתיים.
צחי