יש לי מקלט תקול ערוץ המצערת הפסיק לעבוד בלי ריסוק בלי מכה בלי כלום המקלט הוא ar500
וענין אותי האם יש למקלטים האלו אחריות ?
יש לי מקלט תקול ערוץ המצערת הפסיק לעבוד בלי ריסוק בלי מכה בלי כלום המקלט הוא ar500
וענין אותי האם יש למקלטים האלו אחריות ?
כן יש.
גם לי יש בעייה עם אחד המקלטים (אחרי כמה ריסוקים של המוגי....) ושלחתי להם מייל (productsupport@horizonhobby.com) וביקשו שאשלח להם לתיקון.
האם האחריות לא אמורה ליהיות ממומשת דרך היבואן הרשמי בישראל ?
צריך חשבונית להוכחת קניה? אם הפלסטיק שמסביב שבור האחריות עדיין תקפה?*
צריך חשבונית במידה ואתה מפעיל את האחריות. במידה ואתה שולח לתיקון שלא במסגרת אחריות אז אין צורך. הכל כתוב באתר של הורייזן הובי. אני כרגע ממתין למקלט AR7000 שלי ששלחתי לתיקון פלסטיק שבור של מעטפת המקלט אליהם דרך אחותי שגרה בארה"ב, והם מאוד מסודרים, אתה פותח פנייה דרך האתר ומקבל מספר מעקב שאיתו אתה יכול בכל רגע נתון לראות האם קיבלו את הציוד, מתי תיקנו ומתי שלחו חזרה. למעשה התיקון היה בחינם. מאוד מסודרים החבר'ה בהורייזן.
פלסטיק שבור, כן כן, בעיה מוכרת של מקלטי ספקטרום
עכשיו אתם מבינים למה פוטאבה זו ליגה אחרת?
גם אני באחד הפעמים ניסיתי לשלוף מקלט AR700 התפוס עם דד"ץ (דבק דו צדדי) לטיסן,
ונשארתי עם הפלסטיק ביד - לא הייתי אומר שזה משפר את הרגשת הביטחון שלי לגבי אמינות המערכת...
ואגב, המקלט התקלקל לאחר כחודשיים, והיבואן בארץ החליף לי אותו...
העיקר, תמשיכו לקנות ספקטרום![]()
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 30-04-2010 בשעה 12:31:00.
רק לא ספקטרום... הכול יותר טוב...![]()
פשוט שלט גרוע...אני עובר להטיס עם כזה:
כי כל שלט עדיף מספקטרום....![]()
שאלת תם
האים המקלט לא אמור להיות מוגן באיזו שהיא צורה כנגד פגיעות ?
למשל עטוף בספוג קשיח למשל ?
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
הוא עטוף בפלסטיק. אם ברצונך להגן עליו אתה מוזמן לעטוף אותו בספוג.
לפי דעתי, אין סיבה.
כדי לשמור עליו שים את המקלט בתוך משהו גדול מקלקר, נגיד איזי סטאר או משהו.