היי,
זה לא לגמרי מדוייק... המלצת היצרן היא לפרופ עבור מתח מסויים, כפי שאנחנו יודעים הוא עבר לסוללת ליפו, שהמתח שלה שונה מהמתח המומלץ למנועי בראשד בד"כ. ולכן, כנראה שגם הפרופ שיצטרך להתאים שונה בקוטר ובפסיעה.
הערה לגבי הפרופ המתקפל, מניסויים שביצענו עבור מספר רחב של פרופים במסגרת פרוייטק הגמר שלי. גילינו כי לא מעט פעמים הפרופים המתקפלים נותנים נצילות גבוהה מאילו הקבועים (עם נתונים זהים) - הכוונה היא לדחף,מהירות ביחס לזרם נצרך, כך שההערה לגבי פרופ מתקפל לווא דווקא נכונה
לדעתי החסרון הגדול ביותר של מנועי הבראשד הוא לא המחסור בכח, אני מאמין שאתה תצליח להטיס את הטיסן, ואולי גם תהנה מהביצועים שלו. מה שיחסר לך הוא זמן טיסה... השיפור שתקבל ממעבר למערכת BRUSHLESS זולה יחסית הוא של כ - 10-25% יותר זמן טיסה.. (תלוי בהתאמת מערכת ההנעה כולה - פרופ - מנוע - סוללה , והאם לא תשתולל יותר עם עודף הכח שיהיה לך, כמובן שאפשר להגיע גם לקצת יותר עם מערכות יקרות יותר).