יש לי סוללת ליפו 3 תאים 1300 מיליאמפר של TURNIGY
כשרציתי להטעינה קיבלתי הודעת שגיאה במטען שמתח התאים נמוך מדי (מטען TURNIGY)
כשבדקתי את הסוללה עם מודד מתח קיבלתי מתח רק משני תאים ולא משלוש
מה ניתן לעשות ?
יש אפשרות להציל את הסוללה ?
יש לי סוללת ליפו 3 תאים 1300 מיליאמפר של TURNIGY
כשרציתי להטעינה קיבלתי הודעת שגיאה במטען שמתח התאים נמוך מדי (מטען TURNIGY)
כשבדקתי את הסוללה עם מודד מתח קיבלתי מתח רק משני תאים ולא משלוש
מה ניתן לעשות ?
יש אפשרות להציל את הסוללה ?
כנראה שתא אחד הלך..
הסוללה הלכה.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
תודה לעונים
נתק באחד מחוטי הבאלנסר ?
לא נראה לי שיש נתק. הסוללה מבחינה חיצונית שלמה ללא פגמים, פגיעות ואו כל דבר אחר שאפשר לחשוב עליו.
מבחינת חוטי הבלנסר אז כבר בדקתי את העניין כבר על ידי משיכה (לא בחוזקה בשביל לא להרוס)
של החוטים והם פשוט נראים שהם מחוברים כמו שצריך.
העניין הוא, כשאני חושב על זה, זה קרה כנראה בגלל שלא בצעתי טעינה כלשהיא לאחר שהשתמשתי
בסוללה בפעם האחרונה, כך שהסוללה הייתה לא טעונה ובמתח של 3.8 וולט לערך לכל תא למשך כמה ימים משהוא כמו 5 ימים 6 ימים
מתח של 3.8V לסוללה זה מצויין ואף שומר על הסוללה. פסול את האפשרות הזו.
משיכה של החוטים אינה מהווה זיהוי מספק לנתק.
אתה צריך לפתוח את הבידוד באיזור חיבור החוטים ולראות את ההלחמות בעיניים, כמו כן לבדוק רציפות אוהמית בין נקודת ההלחמה למחבר.
אם אתה לא מנוסה, חבור למישהוא מנוסה - זה עלול להיות מסוכן.
האם השוות את המתח הנמדד במחבר הבאלנסר למתח הנמדד על המחבר הראשי?
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
לא השוותי את המתח . מחר בבוקר בעבודה אבדוק זאת
היום בבוקר בעבודה מדדתי את המתח וקיבלתי תוצאה של 8.25 וולט.
בכל מיקרה דיברתי עם אחד הטכנאים (טכנאי אלקטרוניקה) אצלי בעבודה והוא יבדוק בשבילי את
מצב הסוללה לעומק ואם באמת צריך להגיד עליה קדיש.
בלי שום קשר לטכנאי אלקטרוניקה שיבדוק לי את הסוללה אני מודה לכל החברה שניסו לעזור לי בעניין
ובן בעזרת חבר מהעבודה שהוא טכנאי אלקטוניקה ניסנו להחיות את הסוללה (את התא המת)
הניתוח הצליח אך החולה מת - בקיצור בסופו של תהליך הסוללה (או יותר נכון המצבר מבחינה דיקדוקית) קיפחה את חייה על ידי התנפחות ועליה באש.
איך ניסיתם להחיות את הסוללה שהיא למצב שעלתה באש
בועז חג שמח
תתעודד לפחות הצלחתי לתקן לך את המנוע
בפעם הבאה שתגיע לדרום נתקין אותו בטיסן ותוכל לבצע גיחות צילום להנעתך
ובכן דבר ראשון חג שבועות שמח לכולם !!!!
צר לי אך לא אוכל להגיד לכל המתעניינים מה הם הצעדים שהביאו לכך שהסוללה
עלתה באש כיוון שלא הייתי נוכח לכל התהליך.
ובנוסף (מצטער שאני מפרסם תגובות אחת אחרי השניה בצורה כזאת - זה בגלל ששכחתי לענות לכל
השאלות) העניין הוא לא היה בשביל לחסוך כמה דולרים, לפחות בשבילי הניסיון הזה היה יותר בשביל
לצבור יותר ידע מלהבין האם באמת הסוללה מתה והאם אפשר להעיר אותה. נכון שבסופו של דבר העניין
הסתיים בצורה שיכלה לסכן רכוש ונפש, וכמו דברים בחיים לא הכול הולך חלק