אהבתי מאד את הסרטון. במיוחד את מה שנראה בו.
לאור נסיוני בטיסני מים, להלן המלצותי:
1. הגה מים הכרחי על מנת לאפשר ניהוג של ממש בהסעה ובתחילת ההרצה לקראת המראה. הגה הטיסן מתחיל להיות אפקטיבי רק במהירויות בינוניות ומעלה. במקרה של רוח לא יעזור כלום והטיסן ימשוך לאן שהרוח תישא אותו.
2. חשוב מאד שהמצוף יהיה בעל חתך משולש בחלקו התחתון על מנת למנוע החלקה לצדדים ולייצוב הטיסן בזמן ריצת המראה/נחיתה. סטיה מנתיב הריצה, במיוחד בהמראה, מסתיימת לרוב בהתהפכות הטיסן.
3. הקצה הקדמי של המצוף צריך להיות 4÷5 ס"מ לפני קו הפרופלור, להבטחה בפני התהפכות לפנים.
4. המדרגה בתחתית המצוף צריכה להיות בגובה של 10÷12 מ"מ ומיקומה כ-10÷15 מ"מ מאחורי מרכז הכובד של הטיסן. יש לוודא שמרכז הכובד של הטיסן, כולל המצופים, יישאר במקומו הנכון.

אין כמו הטסה מעל פני המים.
נסו ותיהנו.