הדאון מורכב משני דיהדרלים של F3B ותיק (נגב) באורך כולל של כ 1.90 מ'. הגוף מתבנית האיגל הותיקה לא פחות.
אין כמו עבודה בזוגות!
הדאון שלי.
תחילת עבודה 08-2007:
הדאון מורכב משני דיהדרלים של F3B ותיק (נגב) באורך כולל של כ 1.90 מ'. הגוף מתבנית האיגל הותיקה לא פחות.
אין כמו עבודה בזוגות!
הדאון שלי.
תחילת עבודה 08-2007:
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
המשך עבודה 09-2008:
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
והתוצאה לאחר חליצה
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
הדאון של אלי.
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
וואו !
מדליק !
יפה ומרשים! אבל מה אם הוידאו של הנגב F5J שלך?? הבטחת ולא קיימת...
כל הכבוד...
תהייה בעקבות מהתבוננות בתמונות: מהם התעלות שלפני שפת ההתקפה בתבניות של הכנפיים ?
(הודעה ראשונה,תמונה שניה מימין,תבנית לבנה..)![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
אם אתה מדבר על התמונה השניה מימן בשורה השניה של התמונות אז מדובר בחריץ בטווח שעשוי מבלזה בשביל "לשתול" בו את סיבי הקרבון החד כיווניים בשביל הקורה. בעיקרון אפשר לעשות את זה גם בלי החריף ולשים את הסיבים ישירות על הטווח אבל אז מאבדים גובה של הקורה (נדמה לי שהמונח הוא "מומנט תאוצה") שהוא הדבר הכי חשוב בקורה.
איתן.
האמת שזה נקרא מומנט אנרציה ...
אבל החריץ בשפת ההתקפה זה חריץ איסוף לדבק מיותר על מנת שלא יוסיף עובי בסגירה - אלו תעלות פלדה שמושתלות בתבניות
נערך לאחרונה על ידי omrir; 18-10-2008 בשעה 16:31:41.
איזה יופי! כולי קנאה והערצה!
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
לאור מיעוט ימי הצוק הפוטנציאלים עד תום העונה הנוכחית, הוחלט ששני הגופים הראשונים של הדאונים יבנו עבור דאונים חשמליים.
עוד קצת עבודה על הדאון שלי.
הגוף עובר שינויים כדי להתאים לתצורת F5B, הבאים לידי ביטוי בקיצור הגוף ובשינוי הזנב לתצורת T.
תודה רבה לעומרי שכרסם לי ב CNC אחלה Fire wall כולל חורים מוכנים למנוע!
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
איזה יופי! תענוג ה CNC הזאת. שאלה, יש לך או למישהו במועדון נסיון עם בחירת הצבעים שלך? כחול לבן עושה לי בעיה באופן אינטואיטיבי.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
???? כחול לבן עושה לך מה???
תודה לכולם על כל הפירגונים
איזו בעיה יש לך עם כחול לבן? לא מזהה מצב??
לי יש ניסיון מועט עם ה F5J, בכל מקרה, נראה באוויר...![]()
נערך לאחרונה על ידי ohadvr; 23-10-2008 בשעה 14:27:49.
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
מניסיון - הצבע שרואים הכי טוב כשהטיסן רחוק הוא לא אחר מאשר.... ירוק! כן כן, לא צהוב\אדום וכו' אלא ירוק!
לאלדד מנהיים יש טיסן שהתחתית שלו צבועה זברה ירוק (לא זוכר את הצבע השני) ואת הטיסן שלו רואים הכי טוב כשכולם טסים רחוק.
איתן.
התחתית של הטיסן ירוק וכחול![]()
דיברתי על זיהוי למרחק. F5J, F5D, F3J, F5D = ראיה של שען חרש. כמו שאמרת, נחיה ונראה, שוב - נראה נהדר!
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אני ממש מצטער לאכזב אבל צהוב ושחור הם הצבעים הכי בולטים בשמיים...
כבר היו טיסנים כחול לבן אצלנו, הדבר לא מהווה הרבה בעיה בעיקר במרחק ששם אתה דיי מסתמך על הידיעה לאן אתה טס ולאן הזזת את הסטיק.
קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
www.aeroclub.co.il
עוד קצת עבודה אתמול.
מיקום הג'ויינר ופיני המירכוז, הדבקת הזנב ומילוי להתאמת החופה (עקב פיסוק הגוף להתאמת המנוע החשמלי).
מתחיל לקבל צורה...
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
התקנות רדיו ומנוע...
תודה רבה לתם על העזרה המקצועית ולאיציק על ההלחמות!
נערך לאחרונה על ידי ohadvr; 07-11-2008 בשעה 19:24:49.
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
סוף סוף טסט פלייט מוצלח!
הדאון מתנהג מעולה, F5B אמיתי!
סרטון מהבניה ובסוף וידאו מהטסט:
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
מדהים!
כולי הערצה.
שאלה. מה החלק הלבן לפני מייצב הכיוון? חיזוק של נקודת שבירה ידועה?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
תמונות וסרטון יפים מאוד. נהנתי לראות. המקצועיות משפריצה מכל פינה.
אפשר הסבר קצר על המחלקות השונות
(F5B, F5D, F3F וכו') ?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm