ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
הניסיון האישי שלי אומר אחרת
אני לא יודע מה תדירות ההזמנות שלך (שלי גבוה) וכבר נתקלתי במקרים שחוייבתי על עסקה ולא נשלח אלי דבר, תמיד קיבלתי כסף חזרה.
הנוהל הוא שברגע שמשהו מוזר בעסקה כגון חוסר אישור לביצוע, חוסר פרטים לגבי משלוח או חוסר תשובות מהספק יש לפתוח תלונה מיידית ב PAYPAL,חשוב ביותר לנהל מאותו רגע את כל התקשורות מול הספק דרך אתר PAYPAL שמאפשר זאת ולא דרך מיילים אישיים ולאחר כ 20 יום יש אפשרות להפוך אותה לתלונה רשמית בה PAYPAL בודקת את המקרה על סמך היסטוריית ההתכתבויות מול הספק (כאמור לפי ההסטוריה שמופיעה בPAYPAL בלבד).
אם הכל תקין ונראה לטובתך אתה מפוצה תוך מספר ימים עד לשקל האחרון.
זה קרה לי יותר מפעם אחת ותמיד ראיתי את הכסף חזרה ועד לגרוש האחרון.
צריך לקרוא את הנהלים באתר ולעבוד נכון.
+1

לי גם היה מקרה שבו הזמנתי פלאפון מאיביי שהתקלקל לאחר יומיים, לאחר התכתבות ארוכה ומשיכת זמן של המוכר פיי פל החזירו לי את הכסף ובגלל שהוא משך זמן הדולר בינתיים עלה ואני יצאתי מורווח מזה