לקחת את זה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...t_Ready_to_Fly
שהגיע בדואר ללא בעיות מיוחדות
ולהפוך אותו לכזה:
לקחת את זה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...t_Ready_to_Fly
שהגיע בדואר ללא בעיות מיוחדות
ולהפוך אותו לכזה:
אביב
הפרויקט התחיל:
הגוף כמעט גמור, נשאר לחבר את החצי השני, ימתין להגעת מניפה משופרת מ WeMoTec.
הכנפיים עם סרבואים ויאוחדו היום למקשה אחת
הצנ"פ עבר ניתוח הצרת היקפים מקוטר 9.5 לקוטר 8 לטובת דחף משופר במהירויות גבוהות.
רוב האלקטרוניקה ממוקמת
כרגע יטוס ללא כן נסע, אם ימצא כי טוב תשקל הוספת מתקפלים ( 50$ ) בהמשך.
לחילופין ישקל ציפוי התחתית בפיברגלס דק עם לכה על בסיס מים.
אביב
בוידאו הטיסן נראה מדהים .
אני לא היתי מנסה להמריא אותו בזריקה ומתקין לו את כני הנסע כדי להמריא ולנחות על המסלול.
בטיסנים האלה חצי מהכיף זה ההמראה והנחיתה.
אם אני מבין נכון מהתמונה שבה הגוף שוכב הכנף סוגרת על הגוף מלמטה . האם הכנף מתפרקת ?
האם אפשר לפרק את המניפה אחרי ההרכבה הסופית ?
אני מטיס על דשא רוב הזמן
כני נסע יוסיפו הרבה לגרר ולא יראו כל כך טוב באויר.
הזריקה נראית יחסית פשוטה - ננסה לייצר רוח בטיסות הראשונות לטובת זריקה ונחיתה קלים יותר:
אם כני נסע אז יש לו סט מתקפלים שמחליף אחד לאחד את הסט המקורי.
הכנף מתפרקת , אבל חלק מהאנשים מדביקים אותה בכל זאת , בהנתן מומנט גזירה עליה ב G שלילי או בפגיעה של הכנף בקרקע ואז החלק הקדמי של הכנף בו יש לשוניות שנכנסות לגוף עלול להיגזר.
במודל המקורי אין גישה למניפה לאחר ההדבקה ותיקונים נעשים ע"י "שחיטה" של הקלקר והדבקה חוזרת. אני אולי כן אפתח פתח תחתי בגוף שניתן יהיה להכניס דרכו כלי עבודה וכף יד על מנת לפרק את המניפה והמנוע.
נהיה יותר חכמים אחרי טיסה או שתיים.
נערך לאחרונה על ידי blacksea; 26-10-2008 בשעה 20:04:12.
אביב
נתת קישור למוצר של גלגלים מתקפלים אבל לא ענית על השאלה.
מאיפה אתה יודע שזה מתאים לטיסן הזה? לא אם אפשר להתאים, אלא "מחליף אחד לאחד" כמו שכתבת.
ראיתי בסרטון איך עובדים המתקפלים וזה נראה ממש רע.
יש להם קפיץ שפותח אותם ולחץ האוויר סוגר אותם.
ראיתי מתקפלים שנקראים SERVOLESS שאופן הפתיחה שלהם ממש יפה ואין להם את כל מערכת האוויר המסורבלת .
*
יגאל, אתה מתכוון למתקפלים חשמליים שלכל אחד יש מנוע משלו?
הרעיון נשמע מצוין אבל לא ראיתי עוד כאלה במחיר סביר.
זו המערכת :
http://cgi.ebay.com/Digital-Servoles...|39:1|240:1318
שוקלים קצת פחות 200 גרם והם באמת פלאגאין אמיתי מעבר לבקר שלהם אין צנרת מיכלים ודליפות.
מהסרטונים שראיתי הם נפתחים באופן מאוד מאוד ריאליסטי ויפה.
המחיר כולל משלוח בטח יגיע למשהו בסביבות 150$
נראה יופי של פרוייקט...והתוצאות בהתאם!
בהצלחה!
.Itay.
יומיים של קרבות מרים עם ספריי אקרילי על בסיס מים על מנת ליצר סכימה יותר בולטת לעיניים מהתכלת המקורי.
משום מה הספריי לא נספג כמו שצריך בצבע המקורי ומייצר כיסויים לא אחידים ונזילות שונות ומשונות.
דורש הרבה שכבות דקיקות וריסוס על משטחים מאוזנים ככל האפשר.
והתוצאה ( איזור האף צריך עוד ריסוס או שניים...)
אביב
אני ממליץ בחום לתת שכבה אחת או יותר של פולי אחרי הצביעה.
הקלקרים נשרטים בקלות וזה מרגיז כמעט כמו שריטה על אוטו חדש..
מה זה פולי ?
פולי זה קיצור של POLYCRILIC - שזאת לכה על בסיס מים.
בארץ יש שתי אופציות שאני מכיר:
1. הידרוקליר של יעקובי.
2. ספריי לכה שקוף על בסיס מים.
מורחים את זה עם מברשת ?
זה מכביד על המשקל ?
תודה בכל אופן .
האם אתה רוצה להגיע לביצועים מהירים .אתה חייב 4 תאים. קבל סרטון שלי!
במפרט רשום mah 4000
תתחדש!
http://il.youtube.com/watch?v=CZNHWynGgVY
נערך לאחרונה על ידי saportas; 28-10-2008 בשעה 18:31:03.
הוא דווקא צריך חמישה תאים ומעלה...
אביב
נשמע מבטיח...
עם איזה מבין ה2 יש לך נסיון?
יש לך תמונות עם תוצאות של ה"ציפוי"??
נערך לאחרונה על ידי s.mario; 29-10-2008 בשעה 08:14:59.
.Itay.
מוכן לטסט פלייט:
אביב
בהצלחה !!!
נראה טוב!
בהצלחה בטסט.
ביצעת את תהליך הציפוי ב"פולי" כפי שהמליצו לך?
.Itay.
טיסת מבחן עברה בהצלחה רבה לקראת שקיעה ביום ג' , בעזרתו של דר' מזור,
היום בוצעו שלוש טיסות מלאות לאחר כיול הגאים והרחקה של ה BEC מהמקלט למניעת הפרעות.
הטיסן ניתן לשיגור מהיד מהמקום בקלות רבה, זריקה בחצי מצערת , פתיחת מנוע והוא לא מאבד גובה בכלל.
מרשים מאד בשמיים , נשלט היטב במהירות גבוהה ונמוכה , נוחת יחסית לאט וברכות.
אביב