
נכתב במקור על ידי
SEVEN
מצטער, אין לי תמונות. הכיוונים נעשו בהשראת הסרטים של בוב פינלס כמו עוד רבים וטובים בyoutube.
על המסוק:
1.סרוויים ב90 מעלות. - באיזה מצב סטיק מצערת ומוד טיסה?
2. סוושפלייט מקביל.
3. נטרול השפעות הדדיות.
4. סרוו זנב: 90 מעלות במצב STD, קביעת טווח תזוזה ע"י הזזת הסרוו ו/או מיקום החיבור של הפושרוד לסרוו הורן, העברת ג'יירו למצב HH. - בדרך שהזכרת מכוונים את האמצע ולא את טווח התנועה - את זה מכוונים בג'יירו אחרי כיוון נקודת האפס
- מה עם איזון הנדנדות בראש?
כיוונים בשלט:
1.סרוויים ל50% במצב נורמל כדי למתן את התגובות של המסוק. - למה?? זה מיותר, לשם כך אתה מכוון מינימום ומקסימום פיטצ' בסווש מיקס! אם אתה רוצה לעדן את התנועה של הסטיק - תגדיר EXPO 25%
2. עקומת פיץ' במצב נורמל: פיץ' שלילי 2- במינימום 0 באמצע ו-11 מעלות בקצה. את השלילי בכל מקרה צריך להגדיל, יש האומרים ל 5 מעלות ויש ל 7 מעלות. לגבי ה 0 באמצע - יותר נוח בהתחלה להגדיר +4/+5 , כי שם המסוק מרחף באמצע סטיק בערך.
3. אני עם 13 שיניים ולכן כיוונתי למקסימום של 80% ב-Throttle. - מה הקשר למספר השיניים? הסל"ד תלוי מאוד בשילוב של הפיניון עם הסל"ד של המנוע עצמו ואם תגביל את זה כמו שכתבת - לא תוכל לעבוד באיידל. אני הייתי מוריד פיניון ל 11/12 שיניים קודם כל ומיד אח"כ מחזיר ל 100% בגרף.
4. הגבר ג'יירו במצב HH של 32 (זה המומלץ בסרטונים) בשלט זה מופיע כ-72%.
הערות והארות ... בשמחה