שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: טיסת מבחן למסוק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסת מבחן למסוק

    מצטער, אין לי תמונות. הכיוונים נעשו בהשראת הסרטים של בוב פינלס כמו עוד רבים וטובים בyoutube.
    על המסוק:
    1.סרוויים ב90 מעלות.
    2. סוושפלייט מקביל.
    3. נטרול השפעות הדדיות.
    4. סרוו זנב: 90 מעלות במצב STD, קביעת טווח תזוזה ע"י הזזת הסרוו ו/או מיקום החיבור של הפושרוד לסרוו הורן, העברת ג'יירו למצב HH.

    כיוונים בשלט:
    1.סרוויים ל50% במצב נורמל כדי למתן את התגובות של המסוק.
    2. עקומת פיץ' במצב נורמל: פיץ' שלילי 2- במינימום 0 באמצע ו-11 מעלות בקצה.
    3. אני עם 13 שיניים ולכן כיוונתי למקסימום של 80% ב-Throttle.
    4. הגבר ג'יירו במצב HH של 32 (זה המומלץ בסרטונים) בשלט זה מופיע כ-72%.

    הערות והארות ... בשמחה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסת מבחן למסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי SEVEN צפיה בהודעה
    מצטער, אין לי תמונות. הכיוונים נעשו בהשראת הסרטים של בוב פינלס כמו עוד רבים וטובים בyoutube.
    על המסוק:
    1.סרוויים ב90 מעלות. - באיזה מצב סטיק מצערת ומוד טיסה?
    2. סוושפלייט מקביל.
    3. נטרול השפעות הדדיות.
    4. סרוו זנב: 90 מעלות במצב STD, קביעת טווח תזוזה ע"י הזזת הסרוו ו/או מיקום החיבור של הפושרוד לסרוו הורן, העברת ג'יירו למצב HH. - בדרך שהזכרת מכוונים את האמצע ולא את טווח התנועה - את זה מכוונים בג'יירו אחרי כיוון נקודת האפס
    - מה עם איזון הנדנדות בראש?
    כיוונים בשלט:
    1.סרוויים ל50% במצב נורמל כדי למתן את התגובות של המסוק. - למה?? זה מיותר, לשם כך אתה מכוון מינימום ומקסימום פיטצ' בסווש מיקס! אם אתה רוצה לעדן את התנועה של הסטיק - תגדיר EXPO 25%
    2. עקומת פיץ' במצב נורמל: פיץ' שלילי 2- במינימום 0 באמצע ו-11 מעלות בקצה. את השלילי בכל מקרה צריך להגדיל, יש האומרים ל 5 מעלות ויש ל 7 מעלות. לגבי ה 0 באמצע - יותר נוח בהתחלה להגדיר +4/+5 , כי שם המסוק מרחף באמצע סטיק בערך.
    3. אני עם 13 שיניים ולכן כיוונתי למקסימום של 80% ב-Throttle. - מה הקשר למספר השיניים? הסל"ד תלוי מאוד בשילוב של הפיניון עם הסל"ד של המנוע עצמו ואם תגביל את זה כמו שכתבת - לא תוכל לעבוד באיידל. אני הייתי מוריד פיניון ל 11/12 שיניים קודם כל ומיד אח"כ מחזיר ל 100% בגרף.
    4. הגבר ג'יירו במצב HH של 32 (זה המומלץ בסרטונים) בשלט זה מופיע כ-72%.

    הערות והארות ... בשמחה
    אני הייתי מתחיל בגרף מנוע 0-40-65-85-100 ומבצע כיוונים משם לפי הצורך. שוב - אם הסל"ד חזק מדי - תחליף פיניון.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 15-06-2010 בשעה 14:51:32.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסת מבחן למסוק

    פורסם במקור על ידי SEVEN
    מצטער, אין לי תמונות. הכיוונים נעשו בהשראת הסרטים של בוב פינלס כמו עוד רבים וטובים בyoutube.
    על המסוק:
    1.סרוויים ב90 מעלות. - באיזה מצב סטיק מצערת ומוד טיסה? - סטיקים במרכז, מצערת במרכז כמובן
    2. סוושפלייט מקביל.
    3. נטרול השפעות הדדיות.
    4. סרוו זנב: 90 מעלות במצב STD, קביעת טווח תזוזה ע"י הזזת הסרוו ו/או מיקום החיבור של הפושרוד לסרוו הורן, העברת ג'יירו למצב HH. - בדרך שהזכרת מכוונים את האמצע ולא את טווח התנועה - את זה מכוונים בג'יירו אחרי כיוון נקודת האפס - נכון, אחרי שכיוונתי את האמצע עברתי לHH ושם בדקתי את טווח התנועה של הסרוו ולפי זה מיקמתי אותו כך שהטווח שלו לא יגמר לפני הסטיק
    - מה עם איזון הנדנדות בראש? גם כן איזנתי, לא באמצעים מתוחכמים מידי
    כיוונים בשלט:
    1.סרוויים ל50% במצב נורמל כדי למתן את התגובות של המסוק. - למה?? זה מיותר, לשם כך אתה מכוון מינימום ומקסימום פיטצ' בסווש מיקס! אם אתה רוצה לעדן את התנועה של הסטיק - תגדיר EXPO 25%
    האינסטינקט שלי בתור מתחיל יהיה להגיב ביתר עצבנות עם הסטיקים ולכן כיוונתי כך
    2. עקומת פיץ' במצב נורמל: פיץ' שלילי 2- במינימום 0 באמצע ו-11 מעלות בקצה. את השלילי בכל מקרה צריך להגדיל, יש האומרים ל 5 מעלות ויש ל 7 מעלות. לגבי ה 0 באמצע - יותר נוח בהתחלה להגדיר +4/+5 , כי שם המסוק מרחף באמצע סטיק בערך.זה מה שאעשה, פיץ' חיובי באמצע מצערת
    3. אני עם 13 שיניים ולכן כיוונתי למקסימום של 80% ב-Throttle. - מה הקשר למספר השיניים? הסל"ד תלוי מאוד בשילוב של הפיניון עם הסל"ד של המנוע עצמו ואם תגביל את זה כמו שכתבת - לא תוכל לעבוד באיידל. אני הייתי מוריד פיניון ל 11/12 שיניים קודם כל ומיד אח"כ מחזיר ל 100% בגרף.לא היה לי 11 שיניים, לפני כמה ימים הוא הגיע מהיפני ואני אחליף כשאוכל, זו הסיבה שכיוונתי מקסימום ל-80% ולא 100%, איידל כרגע לא בא בחשבון :-) אני קודם צריך לרחף (למרות שזה לא סותר)
    4. הגבר ג'יירו במצב HH של 32 (זה המומלץ בסרטונים) בשלט זה מופיע כ-72%.

    הערות והארות ... בשמחה

    שוב .. תודה
    נערך לאחרונה על ידי SEVEN; 15-06-2010 בשעה 15:52:24.

נושאים דומים

  1. טיסת מבחן+שטח חדש!!!
    על ידי asaf_aloush בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 16-05-2010, 16:30:10
  2. דפרון סטאר, טיסת מבחן
    על ידי wind556 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-01-2010, 21:09:29
  3. טיסת מבחן לפלטפורמה FPV חדשה .
    על ידי motiganot בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-07-2009, 13:07:05
  4. טיסת מבחן OSD כולל GPS
    על ידי motiganot בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-04-2009, 18:16:59
  5. טיסת מבחן ל EASYSTAR+ FPV
    על ידי topgun13 בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01-10-2008, 23:32:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •