
נכתב במקור על ידי
wonderd
1. לגבי כיוון הסרוואים ל 90 מעלות - אתה בודק את מיקומו המדויק של הסטיק ע"י התבוננות בגרף (לא משנה איזה) ווידוא שהסטיק באמצע מורה על 50% בדיוק. אם כך עשית אז הכל בסדר.כן, למרות שהsub trims לא בדיוק ב-0, ה-sub trim של הזנב כן באפס.
2. הכיוון המכאני של מיקום הסרוו נועד כדי לאפס את הלהבים בצורה כזאת שבריחוף לא תהיה לך נדידה של הזנב לכיוון כלשהו ולא כדי להגביל את תנועת הסרוו. את זה עושים דרך הג'יירו אחרי הכיוון המכאני. כן, כיוונתי אותו כך שבמרכז הסטיק להבי הזנב לא ימשכו לשום כיוון
3. 50% ב EXPO זה הרבה יותר מדי גם למתחיל. 25%-30% זה די והותר. לא עבדתי עם EXPO כלל, אלא עם אינטרפולציה לינארית, ה-50% מתייחס לD/R .
4. כשאתה מוריד את המקסימום של גרף המצערת אתה מגביל את המנוע וכתוצאה מכך המנוע לא עובד ביעילות שבה הוא אמור לעבוד, הוא יתחמם יותר וגם יסיים סוללה מהר יותר. לכן עדיף לך להחליף פיניון גם בלי שתצטרך איידל. אצלי היתה אותה הבעיה בהתחלה והטסתי באיזור ה 50% בסטיק אמצע, יותר מזה הסל"ד היה הופך עצבני מדי. אחרי המעבר לפיניון 11 שיניים העניינים החלו להסתדר והגרף כוון מחדש בצורה טובה יותר.
אם אתה רוצה לנסות להטיס לבד - שים צלב אימונים, אבל אחרי 3-4 ריחופים נמוכים כשאתה תרגיש שאתה מבין איך המסוק 'מרגיש' באויר, תוריד את הצלב ותזרוק לפח.
תתכונן לכמה ריסוקים מטופשים עד שתצליח לרחף לבד.
מאיפה אתה בארץ?