זיגי, רד מזה.
מקדם ההתפשטות של פלדה זה באזור ה17 מיקרון למטר למעלה צלזיוס, חשב לבד כמה הפרש טמפרטורה צריך בשביל לחלץ חפיפה של 5 מיקרון
בנוסף (אין חכם כבעל ניסיון) מרגע שהלבשת שני חומרים זהים או מאוד קרובים במקדמי התפשטות באפיצת מדחק כל חימום יגרום להם לעבוד יחד. יש לי איפשהו תמונה של פלופ כזה.
דרימי, הסייבר לפי התמונה חרוט במקשה אחת עם פעמון המנוע. הפתרון היחיד הנכון הוא לחבר ציר ארוך יותר או מתאם פרופ עם בורג חף (איך אני אוהב את המילה הזו) = GRUB SCREW.
אגב, אם זה ציר 3.2 יש לי במגרה מתאם של גראופנר עם ברגי קיבוע שצריך כ4 ממ של ציר בכדי לתפוס.
אתה יכול לסובב את המנוע (מחרטה עצמית) ועם להב של דרמל נגדי להסיר קטע של הטבעת במנוע ולהשאר עם כ 4 ממ של ציר.
מנגד אפשר להוריד שבב במתאם של המנוע שיתפוס על 2 ממ של ציר
אני רואה שאני מסתבך, נעבור לשיטה של עודד - תקשר אלי![]()