בקיצור הזמנת משהו ואחרי 3 ימים החלטת לבטל. קצת היפראקטיבי, לא?
אחרי שבוע שלחו לך את מה שהזמנת ואתה עצבני שהם שולחים לך משהו ששילמת עבורו.

יש להוביסיטי המון בעיות של קשרי לקוחות, אבל בהמון מקרים אם מתאזרים בסבלנות הם מגיעים גם אליך ופותרים את הבעיה. במקרה שלך אני לא מבין איזו בעיה היתה שההזמנה חיכתה 3 ימים. כשאתה מזמין מאתרים אחרים אתה יכול לחכות גם שבוע וחצי עד שהם בכלל מתייחסים אליך, ואף פעם לא כותבים על מוצר כשהוא לא במלאי ואתה מגלה את זה כששבוע אחרי ששילמת אתה פונה לשאול מתי הוא יישלח, ואתרים אחרים פתאום שולחים לך תוספות תשלום על משלוח... הוביסיטי לא המציאו את השירות הגרוע, ואפילו יאמר לזכותם שנראה שהם משתדלים לשפר אותו.