תגובה להודעה: הובי סיטי שקרנים רמאים ושרות גועל נפש

נכתב במקור על ידי
alexk
לי קרה בדיוק אותו דבר, עשיתי הזמנה, רציתי לשנות משהו, למרות שהחבילה לא יצאה לדרכה לאורך שבוע ולמרות ששלחתי כל יום מייל הנושא, הם הוציאו לי את החבילה בכל זאת.
כל מה שביקשתי הוא שישנו פריט אחד בהזמנה, וקיבלתי את הרושם שעונה לי איזה מנוע אוטומטי.
החבילה יצאה לדרכה ואפילו לא התייחסו למייל אחד ששלחתי גם לאחר שליחת החבילה.
אם זאת, גם אני ייצא להגנת הסיני וזאת מכמה סיבות :
1. המחירים הם בגדר בדיחה.
2. גם אם נעשתה טעות מצידך או מצד הסיני במשלוח המוצרים, או שאתה לא ממש רוצה את המוצרים שהגיעו, אפשר למכור אותם בקוסט תוך 3 שניות בפורום המדהים הזה.
3. בתור יבואן ותיק שקונה הרבה בחו"ל הניסיון שלי אומר שאם אתה שולח לספק סיני מכתב שהוא יותר ארוך משורה אחת הם פשוט לא יודעים איך להתמודד עם זה.
4. בכל עסקת פייפאל או כרטיס אשראי, יש עמלה שהולכת מהעסקה לטובת חברת האשראי של בין 2-6%, אותה עמלה מחוייבת פעם נוספת אם מזכים אותך - מה הם עשו שמגיע להם קנס כפול ?
ללו אני יסכים איתך על דבר אחד, שרות טוב הוא משהו שמקבלים לאחר שמתעוררת בעיה ולא שהכול הולך חלק.
אם יצאו פה לאנשים עשרות הזמנות ללא שום בעייה זה לא אומר שהשרות הוא טוב אלא שהם יעילים.
לצערי גם לי מתוך ה-10 הזמנות האחרונות יצאה אולי אחת תוך 24 שעות וכל השאר בין 3 ימים ל - 7 ימים, אבל גם במקרים האלה הרגשתי באופן לא רשמי שהיו שולחים את החבילות המעוכבות בצורה יותר מהירה כי המעוכבות הגיעו תוך כ-7 ימים מיום המשלוח בעוד שהזמנות שיצאו מהר הגיעו תוך 14-21 ימים.
בנוסף אין מחיר לאמינות הגבוהה לגבי דיווחי מלאי באתר, והצורה בה שומרים לך מוצר לאחר שהוא חוזר למלאי, בחיים שלי לא עשיתי הזמנות למוצרים שלא נמצאים במלאי באתרים אחרים, אבל אצל הסיני זה אמינות ברזל, המוצרים חוזרים למלאי בין 7-30 יום ונשלחים מהר
לסיכום, לדעתי המחירים המצחיקים והשפע במלאי המוצרים שאפשר לקנות במקום אחד מנצחים בגדול מצב אפשרי בו תעשה טעות אפשרית אחת ל-10 או 20 הזמנות - זה יחסי ואני מוכן לסבול בעיות חוסר תקשורת כמו שקרו לך ולי.
לאחר שקרה מה שקרה לי ולא ענו למייל, הפנמתי, הבנתי שאין טעם לפנות אליהם שוב אם יקרה לי מקרה דומה בעתיד.
צריך לחשוב על ביצוע הזמנה שם כמצב שווה ערך של שליחת פצצת אטום למדינה זרה ללא האופציה של לבטל.
חבל להתעצבן מדברים כאלה קטנים, לקחת בפרופוציה, ולהתנהג בהתאם בהזמנות הבאות.
אלכס.
כמו שאמרת שהכל הולך חלק אין בעיות,ושיש בעיה הם לא יודעים להתמודד איתה,אני קונה אצל הסיני הרבה ואפילו הרבה מאוד לא ננקוב במספרים,אני חושב שמין הראוי שכל אחד לא משנה מה הסכום שהוא קנה צריך לקבל מענה,אני עובד באחת החברות הגדולות בארץ שלא נפרסם את שמה,חלק מהחברים כאן יודע איפה אני עובד,ולעולם אין דבר כזה שמישהו שילם ולא קיבל מענה,גם אם השרות שהוא קיבל לא השביע את רצונו,הוא קיבל מענה ובדרך כלל גם פיצוי,אני חייב לציין משהו ברגע זה הם שלחו לי מייל שהם מצטערים על מה שקרה והחבילה כבר יצאה לדרך,מה שכן מהיום אני יזמין מהסיני אך ורק אם בכלל דברים קטנים דולרים בודדים ולא דחופים,פרנסה ממני הוא לא יראה הרבה כמו שהוא ראה עד עכשיו,אני ימצא מקורות אחרים כדי לקנות מהם ולא חסר,אני מזמין מהרבה מקומות בעולם לא רק מהליצנים האלה.
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4