הי
אני בדיוק בשלב הבירורים לגבי אלקטרוניקה ל600 ניטרו פרו
מתלבט בין רגולטור ALIGN עם מחמם פלאג או רגולטור אריזונה עם בוסטר
נוסף, הגבנר, של ALIGN או של REVMAX
כמובן אם יש הצעות נוספות, יתקבלו בשמחה.
תודה
אסף
הי
אני בדיוק בשלב הבירורים לגבי אלקטרוניקה ל600 ניטרו פרו
מתלבט בין רגולטור ALIGN עם מחמם פלאג או רגולטור אריזונה עם בוסטר
נוסף, הגבנר, של ALIGN או של REVMAX
כמובן אם יש הצעות נוספות, יתקבלו בשמחה.
תודה
אסף
לי יגם אריזונה וגםאת הריגולטור של אליין
שמתי על הטירקס שלי את הריגולטור של אליין...
וואלה...לא מאכזב...
הוא גם חוסך לך לשי עוד וולטווצ' וגם מחמם פלאג
האריזונה לטעמי טיפה מסורבל אבל...יש לו שם של מוצר אמין מאוד
בשום אופן לא הדיגיטאליים של ספקטרום. (821)
הסרוואים האלו מתפרקים באוויר!!!
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אז ממה שקראתי בRUN RYDER הפוטאבה 9452 מעולים ונותנים כמעט אותם הביצועים כמו ה JR8717 במחיר נמוך יותר
לא הבנתי מה זה " רגולטור אריזונה עם בוסטר". אין לו בוסטר- הוא מגיע עם מפסק failSafe בחלק מהקונפיגורציות. בכל מקרה, הרגולטור של אליין עושה את העבודה. היתרון של האריזונה הוא האפשרות להריץ את הסרוואים של ההיגוי ב6 וולט (בתנאי שהסרוואים מתאימים לכך) - זה נותן ביצועים טובים יותר.
אם אתה לא מתכוון להריץ במתח של 6 וולט- לפי דעתי,הרגולטור של אליין יספיק בהחלט.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
הי אופיר
התכוונתי שבניגוד לרגולטור של אליין שמגיע עם רכיב חימום הפלאג, אריזונה לא. ויש צורך בבוסטר
אני מתכוון לעבוד ככל הנראה עם ה 9452 של פוטאבה והם יכולים לעבוד ב 6V עם ביצועים שאכן טובים, כנראה שעדיף את הרגולטור של אריזונה.
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 27-10-2008 בשעה 14:02:55.
9452 הוא לדעתי בחירה מצויינת. אגב, עם אריזונה הם יעבדו יותר טוב (6V).
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
מה מומלץ לסרוו מצערת?
פעם הייתה אופנה לשים 9254 - לדעתי זה מיותר כיוון שתגובת המצערת לא כזו מהירה. מה שכן, לסרוו זה התנגדות מיכאנית קטנה מאוד כאשר אין מתח - ואז הוספה של קפיץ חלש יוצרת FailSafe מיכאני מצויין (המנוע כבה ברגע שאין מתח למקלט).
אם אתה לא מתכוון לעשות כאלו טריקים- כל סרוו רגיל במהירות של פחות מ0.2 יהיה טוב.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אני מטיס ללא רגולטור עם סוללות A123 שמתחברות ישר למקלט ללא שום בעיה.המתח שלהם הוא 6.6V כך שאין בעיה לחבר ישירות למקלט.יתרון נוסף שלהם הוא זמן הטעינה שלהם כאשר אפשר לטעון אותם עד 4 פעמים הקיבולת שלהם(לדוגמא 2300X4=9200MAH אזי תוך רבע שעה הסוללה מלאה כמובן אם יש לך מטען שתומך בטעינת זרם כלכך גבוהה ובסוג סוללות אלה ובנוסף לא צריך עבורם איזון תאים).יתרון נוסף של סוללות אלה שהם לא מתחממות כלל ואין סכנת התלקחות בטעינת זרם גבוהה כלכך.כך שהינך יכול לחסוך את עלות הרגולטור של אריזונה אבל לא לחסוך את עלות הבוסטר+מאריך לפלג.מחיר סוללות אלה בחו"ל כמובן לא יקר.
ליפו לדעתי הבחירה הטובה ביותר, קלות, ואמינות
לדוגמא
EVO LITE v2 4200
שוקלת 220 גרם
לדעתי היא תעשה את העבודה וגם ישאר קצת "מיץ" לכל מקרה
אפשר לעבוד עם 2600 אבל זה קצת על הקצה
אלא אם כן אני טועה ואני אשמח לתיקון
בנוגע לסוללות A123 לפי הוראות היצרן שקיבלתי עם הסוללה כתוב שלא נחוץ איזון תאים.
ולפי המפרט של הסוללה(באתר שלהם) סוללה A123 2300MAH 2CELL 6.6Vשוקלת 155גרם בלבד.
הכרחי לשים סטפ דאון לסרוו של הג'ירו שיש ריגולטור שנותן זרם קבוע ויציב?
איפה לשים אותו?בין המקלט לג'ירו או בין הג'ירו לסרוו?
בין הג'יירו לסרוו.
בברכה
ניסן אברמוב
"לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"
הרגולטור של ALIGN עובד מצויין,ומספק 6V לסרוואים, כמו כן, רצוי להוסיף סטפ דאון בין הג'ירו לסרוו הזנב.
בנוגע לסוללת המקלט, אין צורך ביותר מ-3000 מ"א, נהגתי לעבוד עם EVO 3000RX אצלי, מספיקה ליום הטסה פרועה ללא בעיה ואינה גבולית מדי.
בעניין הגוברנור, במידה ותחליט לעבוד עם REVMAX, נסה להשיג סנסור של ALIGN, הוא זול והרכבתו בפריים המסוק פושטה ומהירה ללא משחקים, וניתן לחברו ל-REVMAX ע"י שינוי הקונקטור.
לא כדאי לעבוד עם 2 פאקים של סוללות כגיבוי למקרה שתא נופל באחת הסוללות?
http://www.flightpower.co.uk/Products/Product_Info.asp?
http://www.flightpower.co.uk/Products/Product_Info.asp?
נדיר שתא כושל, מה שגם בשימוש של מקלט וסרוואים, הצריכה משמעותית נמוכה, כך שזה באמת מקרה נדיר.
באותה מידה תא יכול לכשול בסוללה של ה-600.....