השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: בדיקת סוללה
ככול שהסוללה פחות טעונה ההיתנגדות שלה עולה, זו הסיבה שאנו מרגישים ירידה הולכת וקטנה בכוח של המנוע (למרות שיש לה עדיין מספיק זרם ב"מחסן")במהלך הטיסה עד שההיתנגדות של הסוללה גבוהה כ"כ שאין לסוללה מספיק כח לסובב את המנוע (הBEC אמור ליפעול עוד קודם) ולכן הסוללה מתחממת בעיקר בסוף הטיסה.
היתנגדות פנימית של סוללת פולי אמורה להיות מתחת ל-0.03 אוהם כשהיא טעונה לגמרי-לכן הסוללה שלך היא כניראה 0.04 אוהם -לא במצב רע כ"כ .
מענין לחזור על הבדיקה כל 10 מחזורי טעינה ולעקוב אחר הביצועים שלה.*
עריכה
עכשיו אני רואה שהתוצאות שהתוצאות שקיבלתה הם לשלושת התאים לכן צריך לחלק ב-3 ונקבל הינגדות של 0.014 אוהם בממוצא לכך תא, לכן הסוללה תקינה לחלוטין וכניראה שהיא עם C גבוהה בגלל שההיתנגדות הפנימית שלה מאוד נמוכה.
נערך לאחרונה על ידי leetal; 28-10-2008 בשעה 00:19:25.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום