תגובה להודעה: הזדקרות והפלת אף חריפה בדאון סקייל במהלך פניית מאזנות
נכתב במקור על ידי גיא חנוך
אני אשמח גם להסבר על דיפרנציאל בתנועת המאזנות.. עניין שזכור לי מהעבר
במידה והמאזנת העולה נעה בתנועה שווה למאזנת היורדת, יהיה הבדל בגרר בין המאזנות - על המאזנת היורדת שמיצרת יותר עילוי, יהיה גם יותר גרר שיגרום לטיסן לסבסב בכיוון ההפוך לכיוון הפניה.
צריך לגרום למאזנת שעולה, לנוע יותר מהמאזנת שיורדת, כדי להקטין את הבדלי הגרר במאזנות.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אזאיךזהטס?!"