אומנם דיפרנציאל עוזר אבל אני לא חושב שזו הסיבה לזה שהדאון מפיל כנף... אותו הדבר לגבי ההגה כיוון - עוזר אבל לא במידה כזאת.
כלל אצבע לדיפרנציאל (סוג של כיוון ראשוני) הוא שהמאזנת יורדת כ30% ממה שהמאזנת השניה עולה.
איתן.
אומנם דיפרנציאל עוזר אבל אני לא חושב שזו הסיבה לזה שהדאון מפיל כנף... אותו הדבר לגבי ההגה כיוון - עוזר אבל לא במידה כזאת.
כלל אצבע לדיפרנציאל (סוג של כיוון ראשוני) הוא שהמאזנת יורדת כ30% ממה שהמאזנת השניה עולה.
איתן.
שים לב לנתוני הפתיחה של הדאון:
2900 - 3100 גרם למוטת כנף 2600 קצת כבד משהו.
המבנה הסקיילי של הדאון מקשה שבעתיים והוא קובע מרכז כובד במדוייק או טיפה קידמי + מהירות הטסה
גבוהה יחסית לדאון "רגיל".
על פי תיאור התופעות הנ"ל כנראה אינו מיועד ל"צוקים" שלנו ומזדקר מהר יחסית.
אפשרויות/המלצות:
1-לחכות לימים סוערים יותר עם מהירות רוח גבוהה.
2-לגרור לגובה ולבדוק תכונות טיסה
3-לחבר מנוע חשמלי גיבור ולמנוע את כל מה שכבר נאמר
אגב מיקסרים, עזוב בינתיים עד שתשתלט תכיר את תכונותיו ותלמד היכן ומתי הוא "בועט"
מקסימום קצת אקספו בכדי לרכך את תחילת תנועות ההגאים אך ללא הקטנתם.
בהצלחה
רק בשמחות