
נכתב במקור על ידי
guyro
לדעתי גם חסרים נתונים כמו איזה סוג מערכת הרדיו וגוברנור, כל כיול מערכת המנוע והגוברנר הם קצת יותר מורכבים, למרות שאפשר לכתוב פה מאה דרכים איך לעשות זאת, עדיין עדיף לך ללכת לשטח פעם ראשונה ושמישהו שמבין באמת יעשה את זה:
הקווים המנחים הם:
1)כיוון מכני של הסרוו והפושרוד ביחס לאמצע פתיחת הקרבורטור - לשאוף לסימטריה בתחום התנועה של הסרוו - על הקרבורטור יש חירוצים למיקום מצבו (כפי שציקי כתב)
2)כיול הגוברנור ע"י לימוד טווחי התנועה של המצערת והפעלתו
3)הגדרת הגרפים של המצערת בשלט במצבי הטיסה השונים כולל מצב ה- HOLDוהפעלתו
4)בדיקת קיזוז מצערת לכיבוי והדלקת מנוע
מקוהה שלא שכחתי משהו בדרך...