
נכתב במקור על ידי
נדב בועז
עוז היקר
הכעס על הסיני הוא לא על הEMS, לא רק
הEMS רק הוסיף לעצבים שנערמו במשך זמן רב
אנחנו עצבניים על השירות הגרוע, התשובות המגעילות, הזלזול באנשים, המוצרים הפגומים וכל השאר
ועכשיו לתשובה הרגילה: "יש להם אלפי לקוחות בכל יום והם לא יכולים לשים לב לבקשה של כל אחד"
אז בואו אני יחדש לכם משהו, אין לא יכול, יש לא רוצה
מכירים את DX? אני מתערב שיש להם פי 5 לקוחות מHK, אפילו יותר, הם מקבלים מאות אלפי הזמנות בכל יום ועדיין נותנים שירות מצויין, כאשר מוצר הגיע אלי פגום הם שילמו לי את מחיר המשלוח חזרה.
במקרים אחרים הם פשוט שלחו חדש בלי לשאול יותר מידי שאלות ובלי לבקש לשלוח אליהם את המוצר הפגום חזרה, התשובה שלהם תמיד לאחר הצהרה על מוצר פגום:
"A new XXX has been sent to you, we hope you can find a use for the defective one"
ואז הם מתנצלים על אי הנוחות
אז אל תתחילו להגן על הסיני, יש לו שירות חרא וזהו!
למה אנחנו ממשיך לקנות ממנו? כי יש אצלו דברים שאין באף אתר אחר, אך עדיין אנחנו מנסים להימנע בכל דרך אפשרית מלהזמין ממנו