שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 181

נושא: שאלות ותשובות בכל הקשור ל- EMS / מכס ומשלוחים ...

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    676
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נמאס מהסיני הזה שולח ems בלי לבקש

    עוז היקר

    הכעס על הסיני הוא לא על הEMS, לא רק

    הEMS רק הוסיף לעצבים שנערמו במשך זמן רב

    אנחנו עצבניים על השירות הגרוע, התשובות המגעילות, הזלזול באנשים, המוצרים הפגומים וכל השאר



    ועכשיו לתשובה הרגילה: "יש להם אלפי לקוחות בכל יום והם לא יכולים לשים לב לבקשה של כל אחד"

    אז בואו אני יחדש לכם משהו, אין לא יכול, יש לא רוצה

    מכירים את DX? אני מתערב שיש להם פי 5 לקוחות מHK, אפילו יותר, הם מקבלים מאות אלפי הזמנות בכל יום ועדיין נותנים שירות מצויין, כאשר מוצר הגיע אלי פגום הם שילמו לי את מחיר המשלוח חזרה.
    במקרים אחרים הם פשוט שלחו חדש בלי לשאול יותר מידי שאלות ובלי לבקש לשלוח אליהם את המוצר הפגום חזרה, התשובה שלהם תמיד לאחר הצהרה על מוצר פגום:
    "A new XXX has been sent to you, we hope you can find a use for the defective one"
    ואז הם מתנצלים על אי הנוחות


    אז אל תתחילו להגן על הסיני, יש לו שירות חרא וזהו!


    למה אנחנו ממשיך לקנות ממנו? כי יש אצלו דברים שאין באף אתר אחר, אך עדיין אנחנו מנסים להימנע בכל דרך אפשרית מלהזמין ממנו

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נמאס מהסיני הזה שולח ems בלי לבקש

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב בועז צפיה בהודעה
    עוז היקר

    הכעס על הסיני הוא לא על הEMS, לא רק

    הEMS רק הוסיף לעצבים שנערמו במשך זמן רב

    אנחנו עצבניים על השירות הגרוע, התשובות המגעילות, הזלזול באנשים, המוצרים הפגומים וכל השאר



    ועכשיו לתשובה הרגילה: "יש להם אלפי לקוחות בכל יום והם לא יכולים לשים לב לבקשה של כל אחד"

    אז בואו אני יחדש לכם משהו, אין לא יכול, יש לא רוצה

    מכירים את DX? אני מתערב שיש להם פי 5 לקוחות מHK, אפילו יותר, הם מקבלים מאות אלפי הזמנות בכל יום ועדיין נותנים שירות מצויין, כאשר מוצר הגיע אלי פגום הם שילמו לי את מחיר המשלוח חזרה.
    במקרים אחרים הם פשוט שלחו חדש בלי לשאול יותר מידי שאלות ובלי לבקש לשלוח אליהם את המוצר הפגום חזרה, התשובה שלהם תמיד לאחר הצהרה על מוצר פגום:
    "A new XXX has been sent to you, we hope you can find a use for the defective one"
    ואז הם מתנצלים על אי הנוחות


    אז אל תתחילו להגן על הסיני, יש לו שירות חרא וזהו!


    למה אנחנו ממשיך לקנות ממנו? כי יש אצלו דברים שאין באף אתר אחר, אך עדיין אנחנו מנסים להימנע בכל דרך אפשרית מלהזמין ממנו
    אז אל תקנה/תקנו אצלו!!!
    בכל שכונה יש מכולת של "גנב" כל עוד ממשיכים לקנות אצלו הוא יכול להמשיך להיות "גנב"
    זה האופי הישראלי לקטר ולהמשיך להדפק.
    תהנו "אייקון של זר פרחים"
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. [שאלה] בטריות וכל הקשור אליהן....
    על ידי Coyote בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 26-08-2010, 13:53:52
  2. [חדשות] הפינג בת"א בכל הקשור לטיסנים/מסוקים/מכוניות בשלט רחוק.
    על ידי nir בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-05-2010, 23:25:12
  3. Helidirect ומשלוחים
    על ידי galelyakim בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 18:53:42
  4. [מדליק] הסיני מככה במשלוחים !
    על ידי ליאור זהבי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 05-09-2009, 05:39:58
  5. ReadyHeli.com ומשלוחים
    על ידי Ashaman בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 06-08-2009, 12:07:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •