ניר
יש לך טעות.
מפסק לכיבוי מנוע אינו יכול לכבות לך את המנוע תוך כדי טיסה ואני אסביר מדוע.
המפסק (כשהוא מוגדר במיקס נכון) בסה"כ מוריד מצערת בכ 8% ממצב סרק לכיבוי מוחלט, אם אתה מפעיל אותו כשאתה בחצי מצערת הוא ירד רק ב 8% (תרגיש ירידה קלה בסל"ד בלבד) ולא כיבוי.
מעבר לכך שבמידה ותשאיר את ה OFFSET ב 0 אז בסטיק מעל חצי מצערת המפסק לא יגיב בכלל.
לכן כיבוי מנוע יתאפשר רק במצב נורמל כשהמצערת במינימום, מצב שאתה נמצא בו רק לאחר נחיתה או לפני המראה כמובן (אפילו במצב הולד המפסק לא יגיב).
אז למה חשוב שיהיה מפסק לכיבוי מנוע?
לדעתי חשוב שתהיה למטיס אפשרות לכבות מנוע בחירום, זה יכול לקרות באוויר וזה יכול לקרות לאחר ריסוק לא עלינו, עניין של בטיחות.