טוב כניראה שצריך לדבר פה על מצברים לא על טיסנים אז ככה במקצועי אני איש דיאגנוסטיקה
במוסך פולקסוואגן בעל כתב הסמכה בחשמל ומיזוג לרכב ככה שללמד אותי מזה מצבר ???!
לא ניראה לי בלשון המעטה .
לענינינו מהפכת המצברים בשנים האחרונות גרמה למצבר להיות בעל יכולת טעינה מהירה יותר בלי לפרק את שכבות העופרת שצמודים לרשת שאמורה להחזיקם בעזרת אנטימון שהוא החומר המקשר.
כיום קימים בשוק מס' תרכובות שמאחדות את הלוחות מקטינות את ההתנגדות הפנימית וע"י מעלות את הזרם בפריקה ובטעינה {יש גם חיסרון אבל לא עכשיו}תרכובות מסוימות אינם מצריכות נוזל H2SO4 אלא הם בצורת ג'ל .
לעניניינו תרגיע זה מצבר עופרת סידן וצריך מטען מתאים להטעינו .