ציטוט נכתב במקור על ידי גיא חנוך צפיה בהודעה
אני ואלון הגענו קצת באיחור לעשות השטות מבחן לסירות החדשות שלנו (Genesis)
אצל אלון הייתה בעיית ביינדינג קטנה במקלט (התאפס באמצע השטה ) ואילן חילץ אותה , תודה

המהירות , הגודל , היציבות ... פשוט מדהימה! ואז פתאום רעש.
שהסירה שלי חזרה גיליתי שלהב במדחף פשוט נשברה במהלך השיט ובגלל חוסר איזון הציר התעקם
כבר אתמול בלילה הזמנתי מ R2H ומ OFFSHORE ELEC כמה מדחפים וצירים חלופיים וממומלץ להחליף מראש את הפלסטיק המעפן שמגיע איתה (תודה רמי על העזרה)
בבדיקה שעשיתי בבית ראיתי חורים שנראים כמו בועות אוויר בנקודת החיבור בין החלקים .

חשבתם שנגמר?

אחרי שסיימתי עם הג'נסיס השטתי את הMINI Y שהתחילה להיות איטית כבר מההשטה הראשונה
חשבתי שהסוללה לא טעונה אבל באיזה שלב היא עצרה לגמרי ונתקעה .
שפתחתי הייתה לי הפתעה.. כל הסירה מלאה עשן , משחה דביקה ואפר.
כל שאר האלקטרוניקה תקינה אחרי ניקוי של 4 שעות עם אלכוהול ואציטון , גם גוף הסירה שלם למזלי כי צלע הקירור הגנה על הגוף מהאש . מילאתי את הסירה במים עם סבון למשך כל הלילה כדי שהריח ייצא

איך דבר כזה קורה ? בדרך כלל הבקר הזה חוזר קר לגמרי מהשטה
למישהו יש הסבר בשבילי?

יש להם מה להציע http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1280323
תבדוק תה עניין