בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
אתה צודק, רק שאני כן יודע את כל הפרטים...וההדרכה שהוא קיבל בצפון היתה בערך כלום, הכל הוא קיבל מהאינטרנט, תנחש מאיפה?
אילו פתרונות זולים יותר יש מ 1200 ש"ח?
יש את המסוקים הקטנים 3 ערוצים ב-120 ש"ח וכדומה...
אבל הדיון הזה מתחיל להיות אישי ומנגד אינטרסים עסקים
של אדם כזה או אחר אז בוא נעצור פה.
אני בטוח שאתה קצת יותר מבין ממה שאני יכול להסביר
על הפתרונות הנ"ל.....
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
חס וחלילה שגיא, מבחינתי אין פה שום דבר אישי, רק לאחר שבדקתי את הנושא ועברתי את התהליך בעצמי, אני חושב שלמתחילים מגיעה האפשרות להתחיל עם מסוק 6 ערוצים ללא השקעה גדולה מדי.
אל תערב אינטרסים עיסקיים, הבחור שאל איך כדאי להתחיל ומה לקנות. זאת דעתי.
מסוקי 3 ו 4 ערוצים אמנם יכולים להיות כיף גדול אבל לא מספקים את הסחורה מבחינת לימוד ההטסה.
אין ספק שזה גם מאתגר וגם כיף, אבל אין מה להשוות. בכל מקרה, בהצלחה לפותח השירשור בכל דרך שתבחר, אני מעריך שמגוון הדיעות פה רחב ולכן כדאי אולי למצוא מישהו 'מבין' ולהיעזר בו בפועל.
אלעד.
נערך לאחרונה על ידי wonderd; 26-07-2010 בשעה 11:23:21.
אלעד,
כבר כתבתי הרבה פעמים, אם הפתרון של הוולקירות הקטנים לא היה בנמצא, הייתי נאלץ לדחות את ההתעסקות בזה אולי לפנסיה. בפנסיה מי יודע אולי הפיליפינית הייתה מטיסה ולא אני.
כרגע אין לי את הזמן לצאת ולבלות בחוץ עם המסוקים בעוד שאם הוולקירות גם בחצות אני יכול להטיס.
אני ממליץ בחום על המסלול הזה למי שמשטחי הטסה לא נמצאים קרוב לביתם או שהם עסוקים בעניני עבודה או ענינים אחרים.
גם מזדה .. על יד מרצדס
הוא חרה של אוטו
יש לי KING 2 .. מטיס אותו בחצר
מטיס אותו בשדה ונהנה ממנו (טיסות רגועות בלי להשתולל )
החיסרון ,,,צריך לתפוס יום בלי רוח חזקה ..
אגב גם הטירקס 450 ברוח חזקה סכנה להטיס ..
כול מסוק , מטיס מתחיל ירסק אותו
אם זה האני בי או טירקס 500
אני מעדיף לרסק king 2 עם הסטפ הכי זול
מאשר מסוק אחר יקר (אגב KING 2 בנוי נחמד , פשוט וקל לתיקון )
כול אחד יעשה את השיקולים שלו ,,
באהבה ! :-))
תרשה לי לחלוק על דעתך
טירקס 450 ברוח טס מצויין
האני בי קינג 2 זה פשוט מסוק לא טוב מכל הבחינות!
לא ממליץ עליו
תמיר
נכון אבל ההבדל הקטן הוא שבקינג אתה תמשיך לרסק ועוד הרבה ללא קשר ליכולת ההטסה שלך ,כלומר הקינג מסוק כלכך גרוע שמשאיר אותך ממש מאחור בכל הקשור להתקדמות הטסה ללא קשר לכמות הריסוקים כי הוא בנוי בצורה לקויה כמו אחיו הגדול הבלט סיפי "האגדי" מה שבטוח שאם אתה תעבור לtrex 500 לדוגמא ,בתוך זמן מאוד קצר אתה תשפר פלאים את רמת הטיסה שלך וזה מובטח לך. אז השאלה האם הדרך הארוכה והמסורבלת שאתה מיעץ לשואל היא נכונה ,אז התשובה היא לא .
אם השואל מעוניין להשתעשע קצת במכשיר מעופף אז באמת יש פתרונות כמו הקאוקסלים וכל הצעצועים
שגם הם מסבים הנאה מוגבלת וכאשר יחליט השואל האם להכנס ברצינות לתחביב ,בטוח על קינג 12345 ו6 אף אחד לא ימליץ לו . בהצלחה![]()
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
אני חושב שלאדם שעדיין לא בטוח אם הוא רוצה להיכנס לתחביב בצורה רצינית, פתרון של מסוק 4 ערוצים הוא אידאלי.
המסוק מתנהג באויר כמו מסוק 6 ערוצים רק לא טס הפוך ולא עושה אירובטיקה.
כל נושא הכיוונים הרבה יותר פשוט ומצריך רק ידע בסיסי.
מסוק 4 ערוצים כגון ה-WALKERA CB100, בהחלט מלמדים הטסה בסיסית, אוריינטציה, וגם ריחוף.
יש גם מסוקים כאלו גדולים יותר שטסים גם בחוץ.
להמליץ לבנאדם שבכלל לא יודע למה הוא נכנס או האם הוא רוצה להיכנס בכלל, להמליץ לו להוציא סכום של סביב ה-2000 ש"ח זה לדעתי לא לעניין.
למי שבאמת רוצה להיכנס ולהטיס מסוק 6 ערוצים, צריך לפחות כ-1500 עד 2000 ש"ח למסוק (כמובן שאפשר גם הרבה יותר יקר), עוד כ-1000 ש"ח לסימולטור, עוד קצת כסף בצד (לפחות כ-500 ש"ח) לחלקים, צריך גם ציוד מסביב כגון: מאזן להבים, מטען, סוללות נוספות, משקל ללהבים, בול אנד לינק פלייר ועוד...
בקיצור, צריך מינימום של כ-2000 ש"ח להיכנס לעסק וכפי שציינתי, אפשר גם בהרבה יותר.
כמובן שלאדם כזה אין שום ניסיון איך לבנות ולכוון מסוק כמו שצריך ולכן הוא יאלץ להעזר באדם מנוסה ולפעמים גם זה כרוך בתשלום.
מה בקשר לשיעורי טיסה? גם מתחיל שרוצה לקחת 3 או 4 שיעורים עם טייס מנוסה, יצטרך לשלם על כך.
אני חושב שמי שלא באמת יודע אם הוא 100% בטוח שהוא רוצה להיכנס ולהטיס מסוק 6 ערוצים, שיתחיל עם משהו פשוט יותר, כזה שיצריך פחות ידע, פחות התעסקות וכמובן בעלות הרבה, אבל הרבה יותר נמוכה.
מי שירצה להתקדם, תמיד יוכל לעשות זאת.
לי אישית יש WALKERA CB-180 ואני יכול לומר בבטחה שהוא מספק שעות רבות של הנאה, לא מצריך ידע מקיף לצורך תחזוקה או כיוונים וללא ספק יכול להוות כניסה קלה לתחביב.
הוא בהחלט מלמד את הבסיס להטסה ובלי הלחץ והפחד של לרסק מסוק שעלה 2000 ש"ח.
כך שבעלות של כ- 600 ש"ח, אפשר בהחלט להשיג מסוק שיתאים לכל אלו שרוצים רק "לגשש" ולעשות צעדים ראשונים בתחביב מבלי היכולת כרגע לדעת אם הם ימשיכו או לא?
בברכה,
ניסים
סרג'יו, לעסק.
אלו בדיוק הסיבות שאני ממליץ על הבלייד SR - מסוק 6 ערוצים עם עלויות של מסוק 4 ערוצים.
היתרון בו לעומת מסוקי ה 4 ערוצים הוא שאיתו אפשר להשתמש להטסות קצת יותר מתקדמות ועלויות ההטסה או הריסוק נשארות זהות. אפשר גם לשדרג אותו קצת אם ממש מתעקשים.
צריך להפנים שכסף כן קובע בשבי הרבה אנשים, לא כולם יכולים להרשות לעצמם לקנות מסוקים באלפי שקלים גם אם הם ממש רוצים ובטח שלא לרסק אותם.
לא זאת הכוונה ,כוונתי היא מאוד פשוטה ,אם אתה רוצה לקנות מסוק "בניים" בשביל להבין אם אתה נמשך לעניין זה אני מבין, אבל התגובה שלי הגיע בעקבות המלצה לא נכונה לקניה ו או הטסת קינג שאני חושב שזאת טעות גדולה ולמה,כי עקב איכות גרועה ביותר השואל לא יבין למה הוא מרסק מבלי קשר ,אפילו אם הוא כישרוני וקולט מהר ,המסוק מוריד את היכולות הפוטנציאליות של כל מטיס באשר הוא נקודה.
ולכן אני ממליץ לבחור השואל לנסות למצוא מישהו עם סימולטור נכבד ולהתחיל להבין את הדרישות והקורדינציה הדרושה להתחיל להטיס מסוק ורק אחר כך לקנות מסוק לפי משאלתו ויכולתו ,אבל אם ברצונו מכשיר מעופף ביתי כזה או אחר בבקשה אין בעיה עם זה אבל אני מבקש לא לתת המלצות מוטעות שהם אלו שיוציאו אותו מהתחביב עוד לפני שהתחיל . תודה ובהצלחה
נ.ב עלויות חוזרות על ריסוקים בתדירות גבוה כמו שיש במסוקים מסוג esky ,בחישוב הכללי יוצאות הרבה יותר ממסוק 500 ,מניסיון אישי אני הוצאתי על מסוק לאמה כ 1200 ש"ח תיקונים ושידרוגים ואני זה "שתיחזק" את הצעצוע
נערך לאחרונה על ידי נולד לטוס; 30-07-2010 בשעה 23:52:17.
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
לי יש מסוק LAMA כבר למעלה מ-4 שנים. הוא מעולם לא התרסק ואפילו שטס בחוץ ועבר מספר נחיתות "קשות". הדבר היחיד שנפגע זה זוג להבים.
עלויות החלפים של המסוק הם בגדר בדיחה. מכלול ראש שלם ממתכת, כולל 10 זוגות להבים וסוללה נוספת, עולים ב-E-BAY כ-13 דולר עם משלוח חינם לארץ. סרוואים עולים כ- 2 דולר לסרוו והחלק הכי יקר, שהוא המקלט המובנה עם הג'ירו עולה כ- 25 דולר.
מה עשית למסוק שהוצאת עליו 1200 ש"ח?
בברכה,
ניסים
סרג'יו, לעסק.
ניסים אני לא מכיר מסוק ששווה להוציא עליו 1,200 ש"ח ולהשוות אותו ל-6 ערוצים...
ישנם היום מסוקים יותר זולים מהסכום הזה שיכולים להוות בקלות "גישוש" למי שרוצה
לבדוק אם מתאים לו בכלל להכנס לתחום. אבל כמו תמיד כל פעם שיש שאלה כזו
"איזה מסוק מומלץ ?" נפתח דיון שבסופו של דבר מגיע לאינטרס עסקי כזה או אחר...
למזלי אין לי מניות באלייןאבל אני נהנה לקרוא שרשורים כאלו כי הם חושפים דברים מענינים
![]()
שיהיה אחלה שבת שלום לכולם ובהצלחה לפותח השרשור שאני כמעט בטוח מבולבל יותר
מאשר הגיע עם השאלה הפשוטה כאשר כתב אותה......![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
הי
1. חלק מהאנשים לא מעונינים להשקיע שעות רבות בסימולטור.
2. הקואורדינציה הדרושה משתנה בהתאם למסוק (קואקסיאלי / CP / FP) כך שאין מבחן קואאורדינציה למסוקים.
3. אני לא מכיר את המסוקים של ESKY אבל מסוקי המיקרו של Walkera ושל Eflite הינם עמידים למדי ועלות הריסוקים מינימלית. ב- 1200 ש"ח תקנה 3 CB100 ותשאר עם עודף.
Shanti
אתה טועה בגדול מאזדה טובה בהרבה ממרצדס. מרצדס זה כבר לא מרצדס ומאזדה כמו שאר המכוניות היפניות אמינות ללא שעור. כך שההשוואה היא לא השוואה.
מה שקורה לדגם מסוים יצא שם רע לפני מספר שנים ולאנשים שנכוו קשה לשנות את דעתם. כאשר מאן דהוא שואל על הוולקירה או ה Honey Bee הרפלקס מקפיץ את התגובה ולא העובדות........
בתחילת שנות השבעים הביאו את סוברו הראשונים לארץ. הבדיחה היתה שהרבנות נתנה פסק הלכה שנתן לסוע בסוברו בשבת למה??.........כי זאת לא מכונית.
חברים נא לשמור על ראש פתוח זה לא מזיק.