שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: ניקל מאטל או ניקל קדיום?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניקל מאטל או ניקל קדיום?

    מאמר יפה
    יש 3 דברים שחסרים :
    1: לא התייחסתה לנושא אפקט הזיכרון שיש בניקל קדמיום ואין בניקל מטל - (יתרון גדול כאשר לכאורה חושבים שהסוללה טעונה אך בפועל לא בעקבות האפקט זיכרון ) - לכן ניקל מטל עדיפה
    2: סוללה ניקל-מטל בעלת פריקה אפסית לאומת ניקל -קדמיום בתחום העבודה.
    3: סוללה ניקל-מטל מגיעה עים קיבולים משמעותיים יותר גדולים ולכן זמן הטסה גדול יותר - מה שמבטל את תאוריית השרידות שלך היות שזמן הטיסה גבוהה משמעותית .
    אם נוסיף את כל שאר היתרונות שמניתה סוללה ניקל -מטל עדיפה ?

    אשמח לקבל התיחסויות

    עמיחי
    נערך לאחרונה על ידי עמי; 07-08-2010 בשעה 13:35:07.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ניקל מאטל או ניקל קדיום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    מאמר יפה
    יש 3 דברים שחסרים :
    1: לא התייחסתה לנושא אפקט הזיכרון שיש בניקל קדמיום ואין בניקל מטל - (יתרון גדול כאשר לכאורה חושבים שהסוללה טעונה אך בפועל לא בעקבות האפקט זיכרון ) - לכן ניקל מטל עדיפה - לא ולא, הניקל מטאל הסטנדרטיות מפתחות זכרון לא פחות מקדמיום! קדמיום הנטענת במטען חכם במחזור של פריקה->טעינה לעולם תראה לך את מצבה האמיתי.
    2: סוללה ניקל-מטל בעלת פריקה אפסית לאומת ניקל -קדמיום בתחום העבודה. - אך ורק הדגמים החדשים של הסוללות , נדירים הפאקים לטיסנים מהטכנולוגיה הזו.
    3: סוללה ניקל-מטל מגיעה עים קיבולים משמעותיים יותר גדולים ולכן זמן הטסה גדול יותר - מה שמבטל את תאוריית השרידות שלך היות שזמן הטיסה גבוהה משמעותית . - ראה להלן
    אם נוסיף את כל שאר היתרונות שמניתה סוללה ניקל -מטל עדיפה ?

    אשמח לקבל התיחסויות

    עמיחי
    כמה דברים נוספים:
    י1.כולת הפריקה של סוללות קדמיום (ערך C) גבוה משמעותית מסוללות מטאל
    2. - הסיבה העיקרית למה זה מסוכן- עקומת הפריקה של מטאל היא כזו שהיא מבלפת אותך לחשוב שהיא טעונה מלא בעוד היא פרוקה כמעט לגמרי ואז נפילת מתח יכולה לצוץ בשניות. - אין דרך לדעת כמה קיבול הפסדת ומה היחס בין מה שצרכת למה שנשאר.
    ניקל קדמיום ממורידה מתח תחת עומס בפרופורציה לקיבול שנשאר כך שמד מתח בשילוב עם נגד עומס יגלו לך במקום מה מצב הסוללה.

    התצרוכת של סוללה בטיסן דלק היא כזו שסוללת קדמיום של 1700 MAH תחזיק לך את כל יום ההטסה עם עודף.

    בכל מקרה, אני אישית ממליץ לעבור לטכנולוגיית הליתיום בעיקר בציוד יקר, במחיר שלפני שנתיים היית קונה פאק בסיסי של קדמיום או מטאל אתה יכול לקנות פאק של LIFE שללא רגולטור כלשהו יתן לך גם זרמים גבוהים, וגם מתח יציב לאורך זמן, בסוף יום הטסה תטען אותה למלא (היא אוהבת להשמר במלא) וביום ההטסה הבא לא צריך לעשות כלום.
    גם ניתן לטעון אותה בתוך הטיסן , היא בטוח לגמרי.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. עזרה| טעינת ניקל קדיום.
    על ידי tshaked בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-05-2010, 20:43:36
  2. [עזרה!] טעינת ניקל מטאל
    על ידי Yotflow בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-09-2009, 00:43:00
  3. האם אפשר להשתמש בליפו 3 תאים 2200 במקום ניקל קדיום
    על ידי hatul בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-08-2009, 15:28:52
  4. סוללות aa או aaa מסוג ניקל מאטל
    על ידי noamhagai בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-08-2009, 22:59:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •