מנסה לכוון TREX 450 XL לחבר, ובמהירות גבוהה נכנסת וויברציה חזקה ברוטור זנב(כאילו משתחרר משהו). לא רואה שום בעיה כשאני בודק את הזנב.
יש למישהו רעיון?
מנסה לכוון TREX 450 XL לחבר, ובמהירות גבוהה נכנסת וויברציה חזקה ברוטור זנב(כאילו משתחרר משהו). לא רואה שום בעיה כשאני בודק את הזנב.
יש למישהו רעיון?
תשקול את הלהבים של רוטור הזנב לפני הכל
הבדל קטן במשקל יכול לעשות את זה
תבדוק גם את הרצועה
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
מהיכרות אישית
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
אני חושב על 4 אופציות כש3 אופציות כבר עלו כאן!
1. GAIN- אולי הג'יירו שלך רגיש מידי, כך שכל תנועה קטנה הג'יירו מנסה לתקן ואז מתקבלות הויברציות!
2. רצועה מתוחה מידי!
3. גריפ זנב משוחרר (כבר קרה לי... )
4. להבי זנב מהודקות!
בדוק הכל.. לא תסתר?! תחזור עם סיכומי הבדיקות שלך ואני בטוח שנצליח לעזור לך
לסדר את העיניין הזה!
בהצלחה!
תודה, אני אבדוק ואמשיך להתייעץ.
1. הויברציה נכנסת בבת אחת- כנראה שהזנב מגיע למהירות מסויימת.
2.רצועה- היא נראתה לי מעט משוחררת דווקא.
אוכל להמשיך לבדוק בערב.
נערך לאחרונה על ידי nirgo; 06-11-2008 בשעה 11:22:06.
לגבי הרצועה, תלחץ עליה... היא אמורה להגיע בערך לרדיוס המרווח.
כלומר שהמתיחה תגיעה למחצית המרווח שביו צלעות הרצועה!
מה הפעולות האחזקתיות שביצעתה למסוק? כך נוכל לדעת מה עשיתה לא בסדר...
המסוק לא שלי, החבר קנה ובנה אותו לפני כשנתיים וחצי (כפי שאתם רואים -דגם ישן) ולא הטיס אותו בכלל.
מה שעשיתי אתמול- כיוונתי פיצ'ים ובקר, ובדקתי תנועת סרווים.
זה דווקא יותר דומה לגריפ זנב משוחרר, היה לי מקרה דומה עם הטירקס 450 שלי..
אחרי ההרכבה וכל הכיוונים , חטאתי ולא בדקתי את המכלול זנב.. הגריפ היה משוחרר...
ונמתח עד לסוף הבורג שבמזל לא השתחרר! את הממצאים ראיתי אחרי הנחיתה אבל המסוק ויברץ לי
לקראת הנחיתה, כלומר בירידת סל"ד...
תעדכן אותנו מה מצאתה?!![]()