כיוון המנוע בסל"ד סרק ובסל"ד מלא נעשה בהתאם ליכולות של המנוע המסויים ובתלות בפרופלור. מנוע בעל קומפרסיה גבוהה ופרופלור כבד (אפקט גלגל תנופה) יוכל לעבוד בסל"ד יותר נמוך. במצערת פתוחה הכל תלוי במצב השחיקה (או אין שחיקה) של המנוע.
לאחר השגת הסל"ד הנמוך/גבוה ביותר, עליך לפתוח מעט (זוית של 5 דקות בשעון) את הסיכה הנגדית במצב סרק וכ-3 עד 4 קליקים את הסיכה הראשית במצב מצערת פתוחה לרווחה.
סוגי דלק שונים עשויים להיות בעלי צמיגויות שונות. לפיכך יש להתאים את מצב הסיכות בהחלפת סוג הדלק. דלק הטיסנים גם רגיש לשינויי טמפ. ולחות ולכן יתכן שיהיה צורך לשנות מעט כיוונים מעת לעת.