אלון,
אני נמצא במצב בחיים בו יש לי הרבה מדי דברים חשובים לעשות...
אל תשאל למה, אבל איני בפורום, אלא משהו כמו פעם בשבוע.
אין לי מספיק זמן לבלות בפורום בכתיבה.
בכך שאני מציע לאנשים לקרוא את המאמר בשפה המקורית בה כתבתי אותו, אין משום התנשאות ולא יזיק לאיש ללמוד קצת אנגלית...
אם מישהו אינו מבין משהו, אשמח אם יצלצל אלי בשעה סבירה ואשתדל לענות.
ראשי פרקים:
1. מדחף קטן בקוטר בחצי אינצ' עד אינצ' מהמדחף הרגיל למנוע; לדוגמא, למנוע 6.5 סמ"ק (40.), המסובב כרגיל מדחף 10x6, מומלץ להשתמש במדחף 9.5x6 או 9x6 להרצה.
2. הרבה מאוד שמן-קיק (25% שמן לפחות בסך-הכל) ומעט מאוד ניטרו.
3. מומלץ להפעיל את המנוע 3-4 פעמים לזמן קצר מאוד; 10-20 שניות, לוודא תקינות ואי-תקיעה.
4. מצערת פתוחה עד הסוף ותערובת מעט עשירה יותר משיא הסל"ד (המחט פתוחה כ-500-700 סל"ד מהשיא).
5. בדיקה כל דקה ב-'צביטה' קצרצרה של צינורית הדלק, שהמנוע עולה בסל"ד ואינו מורץ ממש בשיא.
6. אין להפעיל את המנוע לאורך יותר מכמה שניות במצב 'ארבע-פעימות'; וגם זה רק לצורך כיוון ולהשגת מצב שתי-פעימות עשיר מתאים.
7. לאחר 2-3 מיכלים; 20-30 דקות ריצה, יש לבדוק אם ההרצה הסתיימה.
הבדיקה: סגור את המחט לשיא הסל"ד ממש; תן למנוע לרוץ. אם במשך 60 שניות לא הייתה דעיכה בסל"ד היכולה לרמוז על התחממות-יתר, ההרצה הסתיימה.
אם יש דעיכה, העשר את התערובת חזרה למצב הקודם (4) ושרוף עוד מיכל דלק. חזור על הבדיקה.