היה חוט קרוע אבל כנראה בגלל שהמנוע מחובר בחיבור משולש (דלתא) הוא הצליח לעבוד על 2 או 2 וחצי פאזות כי בחיבור זה הכניסה והיציאה של הפאזה לא מתחברות באותו מקום אז כנראה שבאמת הוא עבד על 2 או 2 וחצי פאזות ולכן גם לא הצליח להגיע לסל"ד המקסימלי שלו ....
תודה לחיים שניסה לעזור ולבחור הנוסף שאני יודע את שמו שחשב לבדוק את החוטים על הליבה של המנוע ששם היה הנתק..
תודה

מנוע חדש עומד לצאת לדרך
ולשם שעשוע ולימוד
יש למישהו מושג איפה אפשר לקנות חוט לליפוף בעובי המתאים מצופה לכה ?