ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
שלום ליאור,
אני רוצה לקפוץ על ההזדמנות ולשאול אותך לגבי דעתך על מה שאני רוצה לעשות
אני מתכנן לשדרג את ה-500 שלי מהסט אפ הנוכחי (מנוע ובקר סטוק) לבקר קאסטל ICE 75A ומנוע סקורפיון 1400KV
היות ובזמן האחרון המסוק יורד מטיסה כאשר המנוע רותח עד לרמה שלא ניתן לגעת בו כמעט בלי לקבל כוויה והבקר גם הוא חם מאד
בנוסף לכך נראה כי המנוע נחלש קצת (יכול להיות שמהגנטים התבשלו)
אחרי בדיקה עם LOGGER ניתן לראות שאני גם "רוקד" על מגבלות המערכת כל הזמן עם פיקים של 60A וכו'
השאלה היא בעיקר מה זמני הסוללה שלך עם הסט אפ הנ"ל?
היות ואני יודע שהסקורפיון 1400KV זולל זרם, לפי מה שהבנתי אני צריך לצפות לזמנים של 4.30 דקות או אפילו פחות בטיסת 3D, על חשבון כוח מטורף
האם אתה יודע מה היו זמני הטיסה שלך עם הסקורפיון לפני המעבר לפלייברלס (שמוסיף זמן סוללה)
ואיזה פיניון ומהירויות ראש אתה מריץ?
תודה מראש
אלעד
היי אלעד,
זמני הטיסה עם סוללת 2700mAh לפני המעבר לתצורת FBL עם הסקורפיון היו 4-4.5 דקות טיסה מאומצת עם צריכה של 2200mAh-2300mAh ז"א צריכה של איזור ה 80%.
היום עם ה FBL אני טס 5 דק' עם אותה הצריכה.

ה ICE 75A ישב טוב על ה 1400kV עם פיניון 15T, תקבל מסוק מאוד מאוד חזק.
אני אישית משתמש ב CC הרגיל (לא ICE) בדגם ה 80A - נותן לי ספרים (מהמילה SPARE) גדולים יותר בפיקים הרגעיים שמגרדים את מגבלות הבקר תחת עבודה מאומצת, ובזמן ירידת המתח של הסוללה.