עוד מעט אסיים אם הביבי סיטר, אני יביא את השלט ויעזור לך בטלפון.פרסם נייד
עוד מעט אסיים אם הביבי סיטר, אני יביא את השלט ויעזור לך בטלפון.פרסם נייד
חיים גיל תעשה תרגיל
שלום
אני מקווה כי תעלו את ההסבר לכאן.
הסיבה שרכשתי שלט חדש שיחליף את הטורניגי 9X הוא בדיוק מהסיבה הזו ועוד כמה.
לא הצלחתי פשוט להגדיר אותו לדאון ה- DLG שלי.
היום עם השלט החדש החיים פשוט קלים באופן מדהים
פשוט הגעתי למסקנה זו לאחר שעות של נסיונות שלי ושל חבר ועצבים של אישתי מכל הצפצופים של השלט ***....
נערך לאחרונה על ידי Gil; 05-09-2010 בשעה 19:48:45.
שלום,
אשמח מאד אם תוכל לתת פה מדריך לתפריטים, אני חושב שזה יחסוך הרבה מאד כאב ראש להרבה מאד אנשים.
ברשותך אשמח אם תוכל לרשום את השלבים שיש לבצע לדוגמא לצורך העניין בדאון DLG.
1. דיפרנציאל במאזנות ( כאשר האחת עולה למשל ב 20 מעלות השניה יורדת ב 10 מעלות)
2. מיקס בין מאזנות להגה כיוון ( כאשר הסטיק של המאזנות מוסט ימינה, הגה הכיוון מופנה ימינה גם כן בכמה מעלות )
3. שלושה מצבי טיסה - במפסק 3 מצבים
א. מצב שיוט
ב. מצב מהירות
ג. מצב תרמיקה
4. מצב Launch - קרי מצב זריקה ראשוני
כאשר מופעל ע"י מפסק קפיצי (בצד ימין למעלה) כאשר הוא לחוץ, הוא מנטרל את כל המצבים האחרונים שהיית בהם, ומכניס את הדאון למצב זריקה, כלומר הגה גובה ב - UP כמה מעלות ומאזנות במצב שיוט.
5. מצב נחיתה - מעצורי אוויר - כאשר מורידים את סטיק המצערת למטה שתי המאזנות יורדות למצב מקסימום 70 - 80 מעלות כמו כן הגה הגובה יורד גם כן באופן לינארי בכמה מעלות בכדי לפצות על העילוי הגדול שנוצר.
6. אופציונלי - מפסק TRIM השולט על המאזנות במעלות עדינות ומוריד את שניהן עד 20 מעלות בכדי ליצור עילוי גדול יותר בתרמיקות.
בבקשה הרי לך אתגר להגדיר זאת ב - TURNIGY 9X !!!
אם הצלחת לדעתי תעשה חסד להרבה מטיסים, אך אם לא הצלחת אל תתביש להודות שהדבר אינו אפשרי בתוכנה הנתונה של השלט!