שלום.
יש כמה שאלות בנוגע לשמן שאחרי...
א. איזה סוג שמן זה?
ב. למה הוא טורם?
ג. איך מיישמים אותו על המנוע?
לתשובתכם אודה...
בברכה
שלום.
יש כמה שאלות בנוגע לשמן שאחרי...
א. איזה סוג שמן זה?
ב. למה הוא טורם?
ג. איך מיישמים אותו על המנוע?
לתשובתכם אודה...
בברכה
אתן לך תחליף אולטימטיבי שנוסה ע"י אחד מותיקי המטיסים בארץ במשך 20 השנה האחרונות:
WD40
יש לרוקן המנוע מדלק ע"י הנעה חוזרת ונשנית עד שאין הצתה למנוע. בשלב הזה להתיז שתיים שלוש לחיצות בעזרת הצינורית דרך הקרבורטור (ודרך המפלט במנועי 4 פעימות ) ולסובב את המנוע ביד מספר סיבובים.
שומר בצורה מעולה על המנוע.
ולגבי השמן הידוע, מייבשים כנ"ל את המנוע ומטפטפים בקרבורטור, מסובבים כמה סיבובים ביד וזהו.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
בנצי,
מרכיב הסיכה בתרסיס WD40 אינו מסיס במתנול...
הוא 'רך' מספיק כדי להתרוקן מהמנוע, תוך מספר שניות של פעולה, אבל הדלק לא 'שוטף' אותו החוצה, למעשה.
שמן After-run מורכב משמן המיועד לכלים הפועלים בלחץ-אויר (Air-tool oil) ומנוזל תיבות-הילוכים אוטומטיות, (Dexron) של ג'נרל מוטורס.
גם הוא לא מסיס באופן מלא במתנול, אבל הוא מגן על רכיבי המנוע טוב יותר משיכול WD40.
מה הנזק שיכול להיגרם למנוע אם לא לבצע שימוש ב"שמן שאחרי". לאחר כל הפעלה?
סתם לידע כללי
בדלקים של morgan fuel
רשום לא לשים after run oils
הדלק כבר מכיל חומרים ששומרים על המנוע
נאור,
מהוראה מטופשת זו של מורגן, אני ממליץ להתעלם במפגיע!
ההתעלמות נכונה במיוחד כשזה נוגע לדלקים מסדרת "Cruel Power"...
אם יש לך ספק כלשהו, שאל את כל אלה שנאלצו להחליף מסבים חלודים, לאחר שימוש בדלק כזה.
אעלק שומרים על המנוע...
חומר הסיכה המתאים ביותר למנועי שתי-פעימות; ואשר באמת שומר על המנוע, הוא שמן-קיק. ...ועוד יותר בשילוב ARO לאחר כל יום הטסה.
אז מה, אם זה מלכלך את הטיסן. בכל מקרה תצטרך לנקות אותו בסוף כל יום.
ה-'שיבוש' באיות שם סדרת הדלקים, בכוונה!
בקיצור,
קנה ליטר של שמן גיר אוטומט (האדום), יספיק לך לכל החיים.
זול, פשוט ועושה את העבודה, כבר 30 שנה...
הי,
לגבי יישום - בדפי ההדרכה של OS46 (קובץ מצורף) נכתב שאסור לשמן דרך הקרבורטור ?
האם יש צורך בסוף כל יום הטסה לפרק את הפלג ? האם לא יכול לעשות יותר נזק - ההברגה היא באלומיניום.
תודה
האזהרה של OS נובעת מהסיכון לO-RING שבין הקרבורטור למנוע, אם תשים לב יש טבעת גומי שחורה.
בד"כ שמנים כאלה למינהם ממיסים את האטם הזה. לכן OS ממליצים להוציא את הפלאג ומשם לשים את השמן.
אני לא רואה זאת לנכון, הוצאה חוזרת ונשנית של הפלאג יכולה לדפוק את ההברגה בראש מנוע ואז להחליף ראש מנוע, הרבה כסף וכאבי ראש.
תטפטף את השמן דרך הקרבורטור אבל לתוך המנוע, כלומר שלא יגע בקרבורטור ובטבעת הגומי, פעולה לא כזו מסובכת.
תודה