לא מכיר את המנוע אבל זה הרעיון הכללי שמוכח אצלי:
א. משרה את הצילינדר כיומיים בדלק טיסנים
ב. מרכיב את המנוע פרוויזורית בהנחה שכל השאר זז (אם יש מיסבים הם לא תקועים, או שהציר לא תקוע במכסה הקדמי), כולל הרכבת פרופ
ג. מנסה להזיז את הציר דרך הפרופ בכח "עדין אך נחוש", בד"כ זה עובד טוב
אחרי שהצלחת, בדוק את פנים הצילינדר אם חלוד, נקה בברזלית 000 או 0000 או נייר לטש רטוב עדין ביותר, בדוק חלודה על הציר כנ"ל, החלף מיסבים. לגבי הרינג תהיה עדין תראה אם הוא עדיין קפיצי וחפשי בתעלה שלו. אפשר לנקות אותו בתוך הבוכנה עם מברשת פליז עדינה. אל תנסה להוציא פן יישבר. נקה כך גם את ראש וצידי הבוכנה אם צריך. פרק ונקה גם את הטלטל ואת הציר שלו, סמן קודם על הטלטל את כיוונו וגם את כיוון הציר, שים לב אם לא לאבד אם יש קפיצים או סופיות בקצות הציר. את גוף המנוע נקה היטב מבפנים לפחות. תהיה מוכן להחליף גם רינג אם המנוע חלש בעבודה. אטמ/ים חדשים לבית גל הארכובה אתה יכול לעשות מקרטון עבה. לגבי החלפת מיסבים יש ביוטיוב הדרכות. אל תשכח לנקות גריז מקורי מהמיסבים. הרצה ראשונה על סטנד עם הרבה סבלנות, צריך לכוון את הקרב' מחדש. לפני ההרצה מלא את המנוע בדלק, סובב הרבה פעמים ונקה, כדי שהמיסבים החדשים יקבלו שימון ראשוני. בהצלחה, יש הרבה סיפוק כשמנוע כזה חוזר לעבוד היטב.