שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: עזרה עם מנוע...בבקשה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה עם מנוע...בבקשה

    --------------------------------------------------------------------------------

    תודה לכל הנכנסים
    לאחרונה לקחתי פרוייקט על עצמי להשמיש מנוע ווברה 6.5 הבוכנה תקועה ולא מוכנה לזוז ניסיתי כמאט הכל אם יש עם רעיון כייצד אוכל להזיז אותה המנוע פורק על כל גורמיו מלבד הבוכנה והתלתל שתקוע בצילינדר בדיוק איפה שהרינג של הבוכנה בתחילת פתח האגזוז עוד אבקש אם למישהוא יש איזו אנטיקה מסוג זה אוכל להעזר במנוע כזה לכמה חלפים תודה רבה לכל העוזרים..וחג שמח לכולם

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע...בבקשה

    אם הבעיה היא שמן שהתקשה אז הכי פשוט "לבשל" את החלק במים רותחים. זו הדרך הכי עדינה והכי פשוטה לשחרר.

    חוצמזה בעניין שחרורים WD40 הוא חברך הטוב.


    תוכל להעלות תמונות של התכשיט?
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע...בבקשה

    אוקיי זאת שיטה מעולם האופנועים אבל קח טיפ שאולי יעזור.
    תקנה נוזל בלמים פשוט הכי זול שתימצא DOT 3 היום נחשב לזול ביותר.
    פרק את כל ה גומיות והאטמים מהמנוע.
    ותשרה את המנוע למשך לילה שלם בתוך נוזלל הבלמים.
    בבוקר תעדכן.
    ולאחר שהוא הישתחרר אז שמן אותו ב WD 40
    כמובן שאת כל תהליך השחרור יש לבצע לאט ובעדינות בשביל לא לשבור אתה רינג או לגרום נזק לצילינדר.
    בהצלחה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע...בבקשה

    הודעה משמחת הצילנדר בחוץ אבל עדיין הבוכנה תקועה בתוכו

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    94
    תודה!
    20
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע...בבקשה

    לא מכיר את המנוע אבל זה הרעיון הכללי שמוכח אצלי:
    א. משרה את הצילינדר כיומיים בדלק טיסנים
    ב. מרכיב את המנוע פרוויזורית בהנחה שכל השאר זז (אם יש מיסבים הם לא תקועים, או שהציר לא תקוע במכסה הקדמי), כולל הרכבת פרופ
    ג. מנסה להזיז את הציר דרך הפרופ בכח "עדין אך נחוש", בד"כ זה עובד טוב

    אחרי שהצלחת, בדוק את פנים הצילינדר אם חלוד, נקה בברזלית 000 או 0000 או נייר לטש רטוב עדין ביותר, בדוק חלודה על הציר כנ"ל, החלף מיסבים. לגבי הרינג תהיה עדין תראה אם הוא עדיין קפיצי וחפשי בתעלה שלו. אפשר לנקות אותו בתוך הבוכנה עם מברשת פליז עדינה. אל תנסה להוציא פן יישבר. נקה כך גם את ראש וצידי הבוכנה אם צריך. פרק ונקה גם את הטלטל ואת הציר שלו, סמן קודם על הטלטל את כיוונו וגם את כיוון הציר, שים לב אם לא לאבד אם יש קפיצים או סופיות בקצות הציר. את גוף המנוע נקה היטב מבפנים לפחות. תהיה מוכן להחליף גם רינג אם המנוע חלש בעבודה. אטמ/ים חדשים לבית גל הארכובה אתה יכול לעשות מקרטון עבה. לגבי החלפת מיסבים יש ביוטיוב הדרכות. אל תשכח לנקות גריז מקורי מהמיסבים. הרצה ראשונה על סטנד עם הרבה סבלנות, צריך לכוון את הקרב' מחדש. לפני ההרצה מלא את המנוע בדלק, סובב הרבה פעמים ונקה, כדי שהמיסבים החדשים יקבלו שימון ראשוני. בהצלחה, יש הרבה סיפוק כשמנוע כזה חוזר לעבוד היטב.
    נערך לאחרונה על ידי akajo; 30-09-2010 בשעה 05:51:05.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע...בבקשה

    גם בנזין ממיס טוב את השמנים. השרייה למשך לילה של הבוכנה+השרוול יכולים לשחרר את התפיסה.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם מנוע...בבקשה

    ניר,


    אם מדובר במנוע עם טבעת-בוכנה (הווברה 6.5 סמ"ק הוצע בעבר עם טבעת בדגם Speed מוחלש וללא מעבר תערובת שלישי. גם ה-Blackhead וגם ה-Silver Line היו תמיד מצוידים בטבעת-בוכנה.), יש אפשרות שקצה של הטבעת נתפס באחד המעברים.

    ברוב המנועים, התפסות כזו בעת הרכבה, פירושה סוף עידן חיי המנוע...
    אי אפשר יהיה להוציא את השרוול מהצינה; ואי אפשר יהיה גם להשלים את הרכבת המנוע.

    כל נסיון פירוק יביא בהכרח לשבירה של הטבעת ולשׂריטה של השרוול.

    לטבעת יש בחריץ-הבוכנה האמור להכילה פין-מיקום, האמור; אם לא מסובבים את השרוול בעת ההרכבה, למנוע התפסות קצה-טבעת במעבר בעת פעולת המנוע.

    סיבוב השרוול בעת הרכבתו, עלול להביא לתפיסה אותה אמור אותו פין למנוע.


    אם זה המקרה, שום ממס לא 'ימיס' את הטבעת, מן הסתם.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 30-09-2010 בשעה 10:03:28. סיבה: הוספת פרטים.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. עזרה עם מנוע...בבקשה
    על ידי nir holzman בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-09-2010, 23:10:35
  2. עזרה בבקשה
    על ידי chen_shriki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-03-2010, 15:13:44
  3. עזרא בבקשה
    על ידי gay בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-03-2010, 08:29:35
  4. עזרה בבקשה
    על ידי orenw78 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-08-2009, 16:10:28
  5. עזרה בבקשה
    על ידי orenw78 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-08-2009, 16:14:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •