http://www.flying-hobby.com/shop/tre...bo-p-3998.html
האם שווה את המחיר או אולי המלצה למשהו אחר?
תודה ושב"ש...![]()
http://www.flying-hobby.com/shop/tre...bo-p-3998.html
האם שווה את המחיר או אולי המלצה למשהו אחר?
תודה ושב"ש...![]()
DX7
and some Foam...
"תגיד איזה גובה זה מגיע?"...
נראה כמו אחלה קומבו
למסוק בגודל כזה זה לא יקר, בלשון המעטה.
לא מכיר לפרטים את האלקטרוניקה שהם מציעים, אבל מדובר בחברות די מוכרות ואמינות - לא חושב שיש איזה בעיה איתן.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
נראית עסקה די טובה. כנראה שהייתי מחליף סרבו זנב, מעבר לזה נשמע בסדר.
בדוק גם את ה550 קומבו, בערך אותו מחיר ומסוק חדש יותר.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
אחלה מסוק, אבל במחירים האלה הייתי בודק ואולי גם מעדיף את הX5
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד אתה מתכוון לזה:
http://www.flying-hobby.com/shop/gau...bo-p-6780.html
במה הוא מתעלה על ה600?
תודה.
DX7
and some Foam...
"תגיד איזה גובה זה מגיע?"...
לא ניסיתי להטיס את המסוקים האלה, אבל אני יכול לזהות לפחות כמה יתרונות של ה-X5 (בגללם, אגב, חשבתי לקנות את המסוק הזה בעצמי):
1.חיבור ישיר של הסרוואים ב-Cyclic לסוואש (כיול יותר קל, פחות חלקים שיכניסו חופשים).
2. סרוו הזנב נמצא בתוך הגוף (יותר מוגן, הגיאומטריה של הזנב יותר מדויקת).
מצד שני צריך לזכור כי:
1. ה-X5 מעט יותר קטן (להבי 500-550 מ"מ , לעומת ה-600) - צפוי שיהיה פחות יציב. מצד שני ההבדל לא צפוי להיות דרמטי כמו במעבר מ-450-500 ל-550-600
2. ה-600 נמצא בשוק די הרבה זמן, כך שלא חסר חומר עליו וחלקים (כולל בארץ). ה-X5 חדש
יחסית בשטח.
3. לפחות חלק מהקומבואים של ה-X5 ב-FH באים עם אלקטרוניקה של אליין שנחשבת לטובה פחות מ-SAVOX.
ה-0.1 ש"ח שלי![]()
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
עד כמה שאני יודע, SAVOX מייצרים לאליין את הסרבואים. סרבואים עם חיבור ישיר אמנם פועלים טוב יותר, אבל פגיעים יותר במקרה של ריסוק.
מעבר לכך, הX5 באמת קטן יותר ועם חלקים מעט פחות זמינים (אם כי זו לא באמת בעיה, הם זמינים מספיק). בין שניהם כנראה שהייתי לוקח... טירקס 550.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
כמה תיקונים ברשותך
1. ה-X5 יכול לטוב על להבי 500-520 ממ', ולא יותר מזה, בעוד הטירקס 550 יכול לקחת להבי 500-550 (מגיע במקור עם להבי 520ממ')
2. ה-X5 בהחלט חדש בשטח, אבל גם ה- 550 של אליין. לעומת זאת הגאווי די יקר
3. הסרוואים של אליין הם בעצם OEM של SAVOX, ומיוצרים באותו המפעל. ניתן הרבה פעמים למצוא תאימות בין הנתונים של סאבוקס ואליין
קודם כל יש לזכור שמשווים פה מסוקים בגדלי 600 למסוקי 550
אני חושב שאמנם שהמחיר של ה- 600 מפתה- לא כדאי לקחת אותו ממספר סיבות
א. מכיוון שעם מערכת הכוח המקורית הוא די חלש ומאוד לא נציל- ולהחליף לסט אפ מתאים של 8 תאים זה הליך יקר. בעוד לטירקס 550 יש המון כוח בסט אפ המקורי שלו (אותו מנוע של ה-600)
ב. התכנון של ה- 600 מיושן מאוד, בעוד הטירקס 550 הוא תכנון חדש ועדכני מאוד
ג. המחיר של האליין 550 הוא אטרקטיבי מאוד
היום המחיר של ה- 550 של אליין הופך אותו לאטרקטיבי ביותר, כ- 630$ לקומבו מחיר יותר זול
מהגאווי, יותר זול מה- 600 ומדובר על מסוק מדהים וחזק
מקווה שעזרתי
אלעד![]()
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
לא התכוונתי לקומבו הזה, אלא למסוק הזה שלרגע קט היה באתר הזה ב500$
נכון לעכשיו יצאה גירסה חדשה FBL במחיר של 600$ בערך רק עם מנוע ובקר, כך שבשורה התחתונה אתה תחר רכיבים לפי כיסך ודרישותיך
אני לא אוהב את מה שאליין מספקים בקומבואים שלהם. לא את הג'יירו,לא את הסרוואים, ובדגמים מסויימים (כמו ב600) גם לא את המנוע והבקר.
האפשרות להרכיב לעצמך את הסט אפ לטעמך שווה הרבה מאד, ואין כל טעם לקנות קומבו ולשדרג.
ובסופו של דבר אני בכלל לא בטוח שהוא נופל ביצועים מהטי רקסים למיניהם.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
שלום שגיא,
סתם מתוך התעניינות ב-X5 החדש,
תוכל אולי להסביר לי למה משתלם יותר לקנות טירקס מאשר ה-x5 (הכוונה היא למסוק עצמו ללא אלקטרוניקה)?
שים לב איזה תכנון מדהים יש ל-X5, בקונספט של הסרימוק, החלק העיקרי לדעתי הוא תכנון מכלול הראש השונה לגמרי מהטירקס, בנוסף החלקים שלו נראים מאוד איכותיים, איזה מסוק...
אשמח אם תוכל לענות לי, שני המסוקים החדשים האלה מאוד מעניינים!
תודה מראש!
נערך לאחרונה על ידי עומר בנימיני; 09-10-2010 בשעה 21:00:46.
בקצרה...
1. זמינות החלקים
2. התמיכה
3. הפופלריות (אם תרצה למכור)
ואני בטוח שיש עוד כמה סיבות אבל
כבר מהסיבות שציינתי יגרר וויכוח.....
שורה תחתונה העם הישראלי לומד רק
אחרי שכואב לו ולא לפני.... ולי אישית זה
קרה עם המסוק הראשון שלי......
אבל בהצלחה לכל בעלי ההוריקאן למיניהם.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
אותי מצחיקים שני דברים - בלי שום זלזול כמובן בבעלי התפקידים בשירשור זה, ובלי קשר להמלצה כזו או אחרת:
1. משתמש אחד שבאופן קבוע ממליץ נגד טירקס (סוג של מלחמת חורמה), גם אם המלצותיו לא מייצרות כל היגיון, גם אם הוא לא ניסה את המסוק השני, גם אם אין שום בסיס להמלצה - כשבסוף הוא מטיס... לא אחר מאשר טירקס 450 בעצמו.
2. משתמש שני שאופן קבוע ממליץ על טירקס (ויכוח קבוע), גם ללא ניסיון ממשי במסוק האחר - ולכן ללא בסיס אמיתי להשוואה/המלצה... (אבל לפחות הוא עקבי עם המסוק 700 החדש שלו)
-----------------------------------------------------------------
חברים (עודד ושגיא בהתאמה),
המלצה נותנים ע"ב ניסיון - לא ע"ב שמעתי, סיפרו לי, נראה לי...
אין שום בעיה עם מתן דעה אישית שמבוססת על ניסיון אישי, אך הצגה של דבר כאקסיומה מוחלטת תוך האדרת המוצר הראשון ופסילה מוחלטת של המוצר השני - ללא שום ניסיון איתו (או להפך במקרה של עודד), בראייתי היא המלצה לא מקצועית או רצינית....
מקווה שלא עשיתי גלים, או הכעסתי יתר על המידה מי מכם (שגיא אילתי זה בכלל מסוכן) - רק צורם לי הצורה בה דברים מוצגים כאן....
יום טוב!
ליאור
אין שום דבר שלילי בתגובתך, אין כאן שום נימה אישית או נסיון לפגוע ועל כן התגובה מכובדת וראויה.
אבל נתייחס לרגע לעובדות: אני מטיס גם הוריקאן 550 וגם טי רקס 450 פרו
ההוריקאן היה בזמן רכישתו האפשרות היחידה במסגרת התקציב והרצון ללכת על מסוק גדול, את הטי רקס קיבלתי בעיסקת בארטר כלשהי ולא מתוך בחירה בו, אבל אני מאושר מהתוצאה ומאד אוהב אותו וכנ"ל גם הבן שלי שמטיס אותו בעונג רב.
אני ממש לא פוסל את אליין, אני טוען שיש עוד אפשרויות לבחינה ולבחירה, אני כן טוען שההאדרה המוחלטת של טי רקס לא מבוססת על עובדות , ולמרות שהם טובים ביותר, הם לא הטובים היחידים, ובמושגי תמורה לכל דולר לדעתי הם לא תמיד מככבים.
ולהבדיל ממה שאתה טוען על נסיוני, עברו תחת ידי כל דגמי אליין המקובלים: 450 500 600, ואמנם הנסיון שלי איתם אינו רב כמו של מי שמטיס אותם בקביעות, אבל בכל זאת הם מוכרים לי היטב.
ובנוסף, כאשר אני ממליץ על מסוק, ההמלצה משתנה בעקבות נסיונו ומטרותיו של השואל, ובאופן די גורף מי ששואל בפורום הוא טירון ולא מטיס מנוסה, ולעיתים קרובות (אם כי לא תמיד) אני רואה עדיפות ברכישה זולה אך טובה על פני כניסה למסוק שאפילו אם איכותו גבוהה באחוזים מסויימים עדיין המסוק הזול יותר בהחלט מספיק טוב.
בשורה התחתונה, אני מציע עוד אפשרות לבחינה ולא הצעה חד משמעית הפוסלת את האפשרות האחרת
רק דבר אחד צרם לי: אתה מזלזל באנשי פתח תקוה?![]()
נערך לאחרונה על ידי wind556; 10-10-2010 בשעה 10:12:28.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
נתחיל מהסוף - אין לי ניסיון עם אנשי פתח תקווה רבים, עם זאת הוכח מדעית שהחום האילתי גורם לפיוזים מסויימים במוח להיות קצרים יותר מאשר במוח של הומוספיאן מקביל מהמרכז.
לגבי התגובה שלך - אני לא טוען ולו דבר לגבי סלידתך מ ALIGN (למרות שהיא לא מוצדקת או מבוססת - שכן עם כל המסוקים שעברו לך תחת הידיים, אתה עצמך מעיד שניסיון ממשי בשטח אין לך איתם, או לחילופין הוא לא גדול), טענתי העיקרית היתה המלצה עיקבית ואיתנה שלך על מסוק שאין לך ולו דקת היכרות איתו ואפילו לא מבט חטוף בחייך האמיתיים - המלצה שדורסת, מועכת ומגמדת את המתחרה שלו שכבר קיים, טס, והוכיח את עצמו בשוק...
אני לא אומר שה X5 לא טוב - נהפוך הוא, גם עד כמה שאני יודע - אני היחיד בארץ שיש לו ניסיון איתו. אני אומר שאם יש לך ניסיון כ"כ גדול עם טירקסים, ואתה ממליץ על מסוק שאתה לא מכיר, ואין לך ניסיון איתו כלל וכלל, זה אומר אחד משני דברים (+ רעיון להשתעשע בו):
1. או שהטירקס מסוק ממש ממש ממש גרוע - מה ששנינו יודעים שלא נכון.
2. או שאין לך באמת ניסיון כזה גדול עם טירקסים כמו שאתה טוען, ןלכן אתה ממליץ כנגדו.
רעיון הבונוס: או שאתה ממומן חברה אחרת, ושמת לך לנס להתריס כנגד ALIGN כדי לפגוע להם בנתח שוק הישראלי - רעיון מאוד נחמד לך כשלעצמו (מי לא היה מתנגד לקבל מסוקים מתנה, אפילו במחיר של מסע התרסה כנגד ALIGN), אך שנינו יודעים שלא זה המצב...
באמת שלא בנימה אישית - אני מהמר על 2.
אגב, הקשר היחיד בין הוריקאן ל X5 הוא היצרן (GAUI) - במקרה יש לי את שניהם![]()
אז אל תשעין את הטענה שלך על ההוריקאן בבקשה.
אלא בחתי - הסתבכתי (יצא חרוז)
אין לי בעיה עם ההמלצה שלך שגיא - אבל להגיד מסוק X יותר טוב ממסוק Y כי.... צריך להכיר את מסוק Y.
כדי ללמוד מניסיון של אחרים לגבי מסוק Y - צריך להיות ניסיון על מסוק Y.
זה כל מה שאני טוען.
מעבר לכך שלושת הסיבות שלדעתך הטירקס הגיוני יותר לרכישה לעומת ה X5, ואני מזכיר:
עושות היגיון לגמרי, אך עדיין לא הופכות את הטירקס לטוב יותר, או כדאי יותר מה X5. לראיה ישנם מס' מסוקים נוספים דוגמאת ה- JR VIBE90SG או מס' נוספים, שהם ללא עוררין איכותיים יותר, מניסיון טיסה איתם הם גם טסים יותר טוב, מה שהופך אותם למסוקים טובים יותר - האמנם?
1. זמינות החלקים שלהם נמוכה מה ALIGN
2. התמיכה שלהם לא קיימת במקום מסודר בארץ (אגב בדיוק כמו ב ALIGN כיום)
3. הם הרבה פחות פופולאריים בארץ ובעולם
SO WHAT?
למה אליין?
1. איכות החלקים של אליין ביחס למחירם גבוה מאד.
2. זמינות החלקים של אליין היא הגבוה ביותר בשוק אם לא הגבוה ביותר.
3. שידרוגים לכלים של אליין קיימים עם מספר אין סופי של אפשרויות.
4. חופות, סקיילים וכו... זמינים ממספר רב של יצרנים במבחר ובמחירים מאד אטרקטיביים.
5. עסקאות קומבו של אליין הכי משתלמות (לא הכי איכותי אבל הכי משתלם).
6. בזמן מכירה, המסוקים של אליין שומרים הכי טוב על הערך שלהם והכי קל למכור אותם.
7. המסוקים של אליין בנויים בצורה פשוטה ביותר מבחינת כמות חלקים למסוק,משקל טיסה והמבנה הפיסי של המסוק מה שמקל מאד על הבנייה והתחזוקה.
8. לאליין יש את מבחר המסוקים הגדול ביותר מהקטנים עד לגדולים גם חשמלי וגם ניטרו, כל המינים, כל הסוגים ובכל הגדלים.
9. לאליין יש גם שואבי אבק
לכן לא מדובר כאן בתופעת עדר כי אם רצף של עובדות שמכריעות את המטיס הממוצע לבחור באליין פעם אחר פעם כשהוא חושב ומתלבט מה לקחת עד שתבוא חברה אחרת ותציע תמהיל דומה.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 10-10-2010 בשעה 11:05:55.
ליאור - איך ה X5? אני שוקל להביא כמה כאלה....
זבל של מסוק אל תגע בו!!!!
הוא כבר עומד על הקיר שבועות ליד האח הקטן שלו (ההוריקאן) והוא לא משלם שכר דירה!!!
חוצפה שכזו....![]()
את ההוריקאן תשמור לעצמך, אני מתעניין בשני הצדדים של הסנדוויץ ולא במילוי..
נערך לאחרונה על ידי wind556; 10-10-2010 בשעה 13:19:41.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני אוהב לנסות ולבדוק מסוקים חדשים![]()
אז מה הבדל בין X5 ל- X50 ????![]()