אז מה בדיוק אתה מציע לעשות כדי ש:
1. הודעות של אחרים לא יפגעו עקב המלצות חברים וידחקו לדפים קודמים
2. הודעות של חברים ממליצים לא יצרו הקפצה
3. המוכר יוכל להקפיץ את המודעה לאחר 10 ימים
אין לוגיקה כזאת כי יש סתירה פנימית בין התנאים והפתרון הוא לנתח את תוכן ההודעה, מכיוון שה AI עדין בחיתוליו (בדיוק כמו לפני 50 שנה) יש את ofer947 שהוא כבר מזמן לא בחיתוליו
אם יש לך פיתרון אחר אתה מוזמן להעלות אותו.
תנסו גם להבין אותנו. לא קל לנו, אנו מנסים להיות "נותן שירות" ל"מוצר" (eFly) שעולה לנו כסף ואנחנו לא מרוויחים מזה כלום!(האמת שלהפך ורק כי זה חשוב לנו) יום אחד אני אחשוף את כל מה שעברתי ביום וחצי של ההקמה של eFly זה משתווה למבצע הייק צבאי, אני לא צוחק. התמורה היחידה היא השימוש שלכם והחיוכים שאנחנו מקבלים.
כמות החברים הפעילים, הגידול המתמיד בכניסות, כמות ההודעות ב eFly (בעיקר בלוחות המכירה), איכות החומר והמדריכים אומרות שהניהול שלנו נכון. נכון שלפעמים זה לא מתאים לכולם אבל זה מתאים ללפחות 51% מהאנשים.
עופר, תגובה במקום..
רעיון: במקום למחוק את ההודעה אפשר לכתוב במקום "הפרה של כללי הפורום, נא לקרוא את התקנון" אולי זה יוריד את כמות הפניות מאיתנו והמשתמשים רואים את זה ולא יחשבו שמפלצת ההודעות אכלה להם את ההודעה.
נ.ב.
ניסן,
אני מעדיף את המצב הזה על מצב הפוך של לדבר 10 פעמים ולחשוב פעם אחת. זה לא רע לחשוב לפני שמדברים.