ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
הפיתרון המוצע מתאים רק שהגלגל במרכז
במידה והגלגל בסוף מהלך או קרוב לו ההגנה בטלה
כמו כן הפיתרון מגביל את זוית ההיגוי ולכן הטווח היעיל בו מסופק ההגנה לסרוו מאוד קטנה
כמו כן בחירת הקפיצים חשובה בכדי שלא נקבל ניהוג ספוגי וכן שלא נפגע בניהוג הגלגל בתנועות סרוו
מהירות וחדות .
יש פתרון שמשתמשים בו בטיסני ג'ינט במערכות פול פול בו ישנה זרוע עם ציר קבוע שנושאת את עומס מתיחות הכבלים והסרוו מניע את הזרוע הזו ללא לחץ. (לא תלוי)
אפשר את אותו עקרון לישם על ניהוג הגלגל .
בחירת הקפיצים חשובה, ואכן ציינתי את זה.
לגבי אפקטיביות, היא נשמרת לאורך כל המהלך ואינה מגבילה אותו בשום צורה. למעשה הקשר של זרוע הסרוו והפושרוד קשיח, בלחץ הקפיצים, כל עוד אין חבטה משמעותית.
אשמח לשמוע את הסברך איך כן, לדעתך, מתקיימות ההגבלות שציינת.
היות ולא הכרתי מקודם, אשמח לראות תמונה או תרשים של המערכת המוצעת על ידך.