ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
שגיא,
מבלי להסתכל ולו שנייה על הסטאפ שביצעת לגוברנור שמותקן לך על המסוק - אני יכול לומר לך (ובוודאות יתרה חשוב לציין), שהסטאפ שלך בוודאות אינו נכון.
אתה בטח עכשיו נכנס למקום הזה של "איזה זבל הבר עמי הזה, מלכלך עלי סתם" אבל ההסבר הוא מאוד פשוט וחבוי בתשובתו של חן מעלה, לגבי קינפוג/כיוון הגוברנור.
אני לא נכנס לכלום והעברית שלי הייתה פשוטה וברורה

כדי לכוון נכון ומדויק גוברנור, או כל רכיב אלקטרוני אחר במסוק לצורך העניין (ג'יירו, סרוואים וכו') - יש לבצע הכנות מיכאניות מוקדמות. הכיוון הסופיים של אחוזים בשלט לערוץ ה AUX, והגרפים של המנוע הם רק הסוף וקצה הקרחון של אותו הכיוון...
זה ידוע לי

אם אין לך מנוע באמתחתך, אינך יכול לבצע את הכיוונים המיכאניים הנדרשים - וכפועל יוצא מזה, בוודאות הגוברנור שלך לא מכוון כמו שצריך (אתה רואה שזה לא משהו אישי ).
אתה הופך את זה לכזה אבל זכותך

אני חוזר לתשובתו של חן לשאלה - רק בסדר הפוך:
סטאפ נכון מכיל בתוכו את מיתקון הסנסור, הדבקת המגנטים והתאמת המרחקים שלהם מהסנסור (במידה ומשתמשים במגנטים), ביצוע סטאפ מכני של זרוע הסרוו (התאמת זרוע סרוו/זרוע קרבורטור/פושרוד בין הזרועות), כיול הגוברנר (טווחים, יחסי העברה, סל"ד יעד, סוג סרוו - תלוי ברמת התחכום של הרכיב) וכיול השלט (טווחי מצערת, טווחי הערוץ שבשימוש - בד"כ אחד ה AUXים, והתאמת גרפים).

הכול כתוב בחוברת ההוראות, ובחיפוש טוב - לדעתי תמצא מס' מאמרים בנושא גם ב EFLY (שלי בפרט).


בהצלחה,
ליאור
0546686485
הלכתי לפי החוברת ואף ציינתי שאני לא בטוח בוודאות כי הכיול שלי תקין
כי אני יודע שצריך את המנוע כדי לוודאות את זה.
אבל במקום להסביר איך לכייל התשובה שלך סובבת בצורה מאוד כללית.
חיפשתי ואף קראתי מאמרים אבל הכל מחו"ל לצערי כי התשובה הישראלית
תמיד סובבת סביב אגו ולא סביב פתרון יעיל עם הסבר ממצה.
בשורה התחתונה אני אסתדר עם הגדרת הגוברנור אם זה בעזרת חבר טלפוני (ציקי העברין)
או מומחה לניטרו באילת שכבר הדריך אותי בתחילת דרכי. אבל לפני שאני מציק
לו או גוזל מזמנו חשבתי ואף רצוי שאני אלמד ואדע את הדברים הבסיסים.
הבעיה היא עם אנשים חדשים שמתחילים ואין להם את הנגישות הזו או חברים טלפונים.

חן בכל אופן תודה וגם לך בר-עמי......